اهواز- دبیر هیات کشتی خوزستان گفت: در پایان رقابت های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور تیم ملی حفاری از استان خوزستان بر سکوی نخست ایستاد.

تیم خوزستان سکوی نخست قهرمانی کشتی فرنگی نونهالان کشور را به خود اختصاص داد

محمد امین کجباف در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: تیم شایسته و قدرتمند ملی حفاری ایران نماینده خوزستان با کسب ۸۸ امتیاز مقام قهرمانی را  روز جمعه در تبریز کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه  در این مسابقات که ۳۱۳ کشتی گیر از ۳۲ استان کشور حضور داشتند، بیان کرد: قهرمانان افتخار آفرین خوزستانی توانستند ۵ مدال طلا، ۲ نشان نقره و یک مدال برنز و همچنین دو مقام پنجمی را از آن خود کنند.

وی ورزشکاران مدال آور  این مسابقات را، محمد حاجیوند فتحی دارنده مدال طلا از اندیمشک، علی حاجیوند نورائی، سعید اسماعیلی لویسی، حجت رضایی دارنده مدال طلا از دزفول، علیرضا عبدولی دارنده مدال طلا از اندیمشک، رامین احمدیدارنده نشان نقره از ایذه، ابوالفضل پایدار دارنده نشان نقره از اندیمشک و امیرشایان طهماسبی دارانده مدال برنز از اهواز در اوزان ۳۵، ۳۸، ۴۲، ۵۳، ۶۶، ۳۲، ۸۵ و  ۱۰۰ کیلوگرم برشمرد و گفت: محمدامین حسینی و علیرضا ارزانی جایگاه پنجم از مسجد سلیمان در اوزان ۵۹  و ۷۳ کیلوگرم را به خود اختصاص دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.