شهرکرد-مدیر کل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باید یک حرکت محتوایی، برنامه ریزی شده و ارزشی باشد.

چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باید یک حرکت محتوایی و ارزشی باشد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مهرداد عظیمی ظهر شنبه در اولین نشست ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: دشمن از آغاز شکل گیری انقلاب اسلامی از هیچ توطئه ای بر علیه نظام دریغ نکرد.

وی با اشاره به اقدامت دشمنان بر علیه نظام و انقلاب افزود: بعد از جنگ سخت که خسارات جانی و مالی بسیاری برای کشور در پی داشت، امروز دشمن جنگ نرم را بصورت همه جانبه بر علیه نظام آغاز کرده است و بیش از ۲۵۰ شبکه معاند بصورت شبانه روز در این زمینه مشغول فعالیت هستند و اگر بخواهیم مقابل این هجمه رسانه ای بایستیم باید برای لحظه به لحظه آن برنامه ریزی شود.

عظیمی خاطر نشان کرد: در شرایطی که در منطقه رسانه هم سو نداریم باید تمامی فعالیت ها با برنامه ریزی منسجم و دقیق پیش برود.

مدیر کل صدا و سیمای استان در ادامه تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن با اقداماتی همچون ترور، کودتا، اختلافات قومی و مذهبی، تحریم و ... تمام تلاش خود را برای فروپاشی نظام و انقلاب بکار گرفت و در این شرایط باید مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باید یک حرکت محتوایی، برنامه ریزی شده و ارزشی باشد.

وی افزود: استان چهارمحال و بختیاری در زمینه برگزاری مراسمات انقلاب نقش برجسته ای دارد و تمام این فعالیت ها باید رسانه ای شود تا مردم از نزدیک با این فعالیت ها آشنا شوند.

عظیمی اظهار کرد: مواجد قدرتمند با تخریب های دشمن، بررسی مقایسه انقلاب با سایر انقلاب ها، بازخوانی اندیشه های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، بیان هنرمندانه مسیر چهل ساله انقلاب، بازنمایی پیشرفت های کشور و ارائه کارنامه خدمات نظام در طول این چهل سال گوشه ای از اهداف شورای سیاست گذاری نکوداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.