تربت جام- فرماندار تربت جام از افتتاح ۶۸ پروژه عمرانی و خدماتی به ارزش ۱۸ میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

۶۸ پروژه عمرانی وخدماتی در تربت جام افتتاح می شود

به گزارش قدس آنلاین، علی رستمی که شامگاه سه شنبه در نشست خبری ‌بااصحاب رسانه در فرمانداری تربت جام سخن می گفت، روند توسعه در تربت جام طی سه سال گذشته را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: توجه به زیر ساخت های صنعتی و خدماتی و بسترهای مناسب برای سرمایه گذاری از رویکرد مهم دولت برای تربت جام بوده و توانسته با تسریع در روند افتتاح پروژه های سیمان، سلیس و شیشه موفقیت هایی خوبی را حاصل نمایم تا تنها متکی به بخش کشاورزی نباشیم و باید از سرمایه های معدنی برای اشتغال به خوبی استفاده شود وهنرنیست که آب را برای استفاده کشاورزی ازعمق ۳۰۰متری استحصال کنیم.

فرماندارتربت جام با اشاره به تغییر مدیران طی دو ماهه گذشته اشاره کرد و گفت: هرگونه جابجایی و تغییر مدیران اداری در حیطه کاری دولت است و اجازه دخالت در کار اداری را به افراد غیرمسئول نمی دهیم، چرا که مسئولیت این کار با دولت است که منتخب مردم است.

وی گفت: حاشیه سازی به نفع مردم نیست این جابجایی ها به صورت معمول همواره در جریان بوده و هست و یک امر طبیعی است وجابجایی های اخیر در تربت جام راجناحی ومذهبی  نیست واینکه برای تغییر مدیران از سوی گروهی، شخصی یا مسئولی تحت فشار باشد، هرگز اینگونه نیست و به دور از هرگونه دیدگاه حذفی، به دنبال حذف کسی نیستیم.

وی تاکید کرد: این درست نیست برای چیزی که واقعیت ندارد، ذهن مردم را مخدوش کنیم که بین مسئولان وحدت نیست، هیچ اختلافی بین مسئولان این شهرستان وجود ندارد و همواره خواستار توصیه ها و ارشادهای خیرخواهانه ائمه جمعه و بزرگان شهر بوده و هستیم، ما اهل تعامل، وحدت و همفکری هستیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.