اهواز_ وزیر نفت گفت: یکی از مزیت های اقتصادی خوزستان ساخت تجهیزات نفت است و باید قراردادهایی به منظور بازسازی صنعت نفت منعقد و این صنعت را فعال کرد.

ساخت تجهیزات نفت یکی از مزیت های اقتصادی خوزستان است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، بیژن نامدار زنگنه ظهر پنجشنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خوزستان که در سالن اجتماعات شهید رجائی استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان با وجود برخورداری از نفت زیاد اما گاز ندارد، که گاز مورد نیاز آن باید تامین شود.   
وی یکی از مزیت های اقتصادی خوزستان را ساخت تجهیزات نفت برشمرد و افزود: باید قراردادهایی به منظور بازسازی صنعت نفت منعقد شود و این صنعت را فعال کرد.  
وزیر نفت با اشاره به اینکه به لحاظ ذهنی هر موقعی که اینجا آمدم فکرم آزاد بوده است، اظهارکرد: در خوزستان همه چیز مهیا است، فقط باید تلاش کرد و افکار عمومی شهروندان را فعال کرد.  
نامدار زنگنه در ارتباط با پول در کشور عنوان کرد: در حال حاضر در کشور پول راکد و سرگردان نداریم و هر شخصی پولش را در بهترین جا به کار گرفته است.

وی بااشاره به اینکه در بانک ها  پول راکد نداریم و بانک‌ها ظرفیت وام دهی ندارند بیان کرد: این گونه هم نیست که هر کسی بیاید و موسسه راه اندازی کند و پول مردم را ببرد، بلکه بانکها تابع قواعد خاص خود هستند.  
وزیر نفت بااشاره به توسعه آموزش فنی و حرفه ای به عنوان ظرفیتی جهت افزایش مهارت افراد هدف خاطر نشان کرد: اصل آموزش خوب است و در این ارتباط به همه مناطق باید کمک شود، اما نفت منابعی در این خصوص ندارد که برای آموزش اختصاص دهد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.