بیرجند- نماینده ولی فقیه در استان خراسان‌جنوبی گفت: نیروهای مسلح خار چشم دشمن هستند و به دشمن اجازه کوچک‌ترین جسارتی را نمی‌دهند.

نیروهای مسلح مانع جسارت دشمن به کشور می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی پیش از ظهر یکشنبه در دیدار با کارکنان پدافند هوایی شرق کشور، اظهار داشت: همچنان که در فطرت انسان نهفته است و دین و وحی هم بر آن تأکید کرده‌اند باید در ایجاد امنیت به طرازی برسیم که دشمن خیال تجاوز نکند.

وی به آیه ۶۰ سوره انفال اشاره کرد و گفت: این آیه وقتی محقق می‌شود که ابزار لازم به روز در دسترس باشد و آموزش و تاکتیک‌های لازم دیده شده باشد و نیروی انسانی که سرنوشت اصلی را تعیین می‌کند با عزم و اراده سنگر گرفته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان‌جنوبی ادامه داد: اینکه کسانی بی‌تفاوت باشند تا دشمن بر جامعه، ناموس، فرهنگ، سرنوشت و جان و مال آنها مسلط شود مسأله تلخی است که تلخ‌تر از آن وجود ندارد.

آیت الله عبادی به ماجرایی در زمان امام علی(ع) اشاره کرد و بیان داشت: زمانی که داعشی‌های معاویه در روستاها کمین، به مردم بی‌دفاع حمله و اموال آنها را غارت می‌کردند به امام علی(ع) خبر رسید به خانه زنی که یهودی است و شهروند کشور اسلامی است حمله کرده‌اند و زینت‌های وی را درآورند که حضرت در اینجا فرمودند «اگر مرد از غصه دق کند و بمیرد رواست».

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم به شهید حججی اشاره کرد و افزود: شهید محسن حججی غیرتمندانه به دفاع برخواست و اذن شهادتش را در حرم رضا(ع) گرفت و تا آخرین لحظات با روحیه قوی خود دشمن را مأیوس کرد گرچه وی مظلومانه به شهادت رسید اما پیروزمندانه بود.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان‌جنوبی بیان کرد: در جوامع کنونی مشاهده می‌کنیم به خاطر سهل انگاری‌ها و عمدها دشمن در آب و خاک و هوای آنها عمل می‌کند و همانند یک تفریح عروسی و عزای مردم را بمباران می‌کند.

آیت الله عبادی با تأکید بر اینکه زمانی که دشمن استقامت و ایمان ملتی را ببیند جرأت جسارت به آن کشور را ندارد، تشریح کرد: نیروهای مسلح خار چشم دشمن هستند و به دشمن اجازه کوچک‌ترین جسارتی را نمی‌دهند.

وی خطاب به کارکنان پدافند هوایی یادآور شد: کار شما به قدری اهمیت دارد که در همه چرخ‌هایی که در کشور می‌چرخد سهیم هستید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.