لنگرود- عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از وضعیت نامطلوب صادرات ایران به کشورهای همسایه انتقاد کرد و گفت: هنوز برای صادرات به روسیه دیر نشده و باید بازار رژیم صهیونیستی در روسیه را تصاحب کنیم.

ایران از فرصت‌ صادرات استفاده نکرده است/ می توانیم بازار روسیه را تصاحب کنیم

به گزارش قدس آنلاین، مهرداد بائوچ لاهوتی از صادرات نامطلوب ایران به کشورهای همسایه انتقاد و اظهار کرد: معتقدم از فرصتی که در کشورهای همسایه داشته‌ایم در جهت صادرات خوب استفاده نکرده‌ایم.

وی بابیان اینکه ایران کشوری دارای پتانسیل‌های فراوان است، افزود: زمانی که کشور آذربایجان تازه تشکیل‌شده بود خاک ایران را به جهت علاقه‌ای که داشتند می‌بوسیدند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه کشورهای همسایه مقصد خوبی برای صادرات هستند، گفت: متأسفانه ایران از فرصت‌هایی که برایش مهیا بود در جهت توسعه صادرات استفاده نکرده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشورهای دیگر دنبال فرصت هستند و هر جا که نیاز باشد ورود خواهند کرد تصریح کرد: طبیعی است که کشورهای دیگر اگر خلائی در راستای محصولات وجود داشته باشد یقیناً بیشترین استفاده را می‌برند و صادرات انجام می‌دهند و بازارهای هدف را در اختیار می‌گیرند.

لاهوتی بابیان اینکه باید ایران بازار روسیه را در دست بگیرد، خاطرنشان کرد: هنوز هم برای صادرات محصولات کشاورزی به روسیه دیر نشده است و باید بازار رژیم صهیونیستی در روسیه را تصاحب کنیم.

نماینده مردم لنگرود در خانه ملت به روابط دیپلماتیک مطلوب ایران و روسیه اشاره کرد گفت: با توجه به روابط خوبی که بین ایران و روسیه وجود دارد همگرایی‌های زیادی را احساس می‌کنیم و نیاز است که درزمینهٔ صادرات محصولات کشاورزی نیز گام‌هایی برداشته شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: ایران باید از فرصتی که با روسیه دارد بهره ببرد و با توسعه صادرات و اقتصادی حداکثر استفاده را کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.