تایباد- حمید درخشان نیا معاون وزیر کشور در جلسه شورای اداری شهرستان مرزی تایباد گفت: مردم در تمام صحنه ها حضور داشته اند لذا اینک زمان خدمت مسئولین فرا رسیده است.

زمان خدمت مسئولان فرا رسیده است

به گزارش قدس آنلاین، رئیس سازمان ثبت احوال کشور درجلسه شورای اداری این شهرستان که باحضور فرماندار، ائمه جمعه تشیع وتسنن ودر محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهربرگزارشد افزود: وعده های داده شده به مردم  باید محقق شودو تصدی امور به بخش خصوصی سپرده شود و دولت ناظر باشد.

درخشان نیا با اشاره به مشکلات تعدادی ازفاقدین شناسنامه در تایباد عنوان کرد: اطلاعات بیش از ۱۲۰میلیون از هموطنان کشوربه صورت مکانیزه در پایگاه ثبت احوال کشور به ثبت رسیده است.

وی عنوان کرد: هم اکنون بیش از ۱۲۰مرکز کشور به پایگاه ثبت احوال کشور وصل واز آن بهره برداری کرده وکار احراز هویت را به انجام می رسانند.

معاون وزیر کشور اظهارداشت: تاکنون برای ۲۶میلیون از هموطنان ایرانی کارت هوشمند ملی صادرشده وبدنبال این هستیم که این رقم را تاپایان سالجاری به ۴۰میلیون افزایش دهیم.

وی با بیان این نکته که مشکل فاقدین شناسنامه، مشکوک التابعین وافراد ممنوع الخدمات در استان ها وشهرستان های مرزی است اظهارداشت: برای رفع این مشکل نیاز به همکاری شورای تامین، فرمانداران این گونه شهرستان ها ست.

او گفت: قول می دهیم با توجه به تجهیزات بکار گرفته و با عنایت به شروع به کار بررسی تخصصی پرونده های فاقدین شناسنامه و افراد ممنوع الخدمات به زودی این مشکل رفع شود.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور افزود:  در تایباد پرونده های موجود بررسی شده و راهکارهای مختلف ارائه و تا رفع مشکل پیش خواهیم رفت.

مولوی غلام نبی توکلی، امام جمعه اهل سنت تایباد با تبریک هفته دولت وباذکر آیاتی از قرآن در باب خدمت به مردم گفت: برای رضای خداوند خدمت کنید، روزی و برکت باریتعالی به همه خواهد رسید.

وی افزود: تعداد زیادی از مردم شهرستان مرزی تایباد مشکل شناسنامه ای دارند، از ریاست ثبت احوال درخواست داریم به وضعیت این افراد رسیدگی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.