بندرعباس- سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در هفته دولت امسال افزون بر ۲۷۰ طرح عمرانی دانشگاهی در حوزه این وزارتخانه که برای هر کدام به طور میانگین ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده به بهره برداری می رسد.

۲۷۰ طرح عمرانی دانشگاهی در هفته دولت به بهره برداری می رسد

به گزارش قدس آنلاین، سید ضیاء هاشمی روز دوشنبه در حاشیه افتتاح چند طرح عمرانی بندرعباس اظهار داشت: مجموعه ورزشی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه ارومیه با مبلغ هزینه شده ۲۲۰ میلیارد ریال بزرگ ترین طرح آماده بهره برداری است.

وی ادامه داد: وزارت علوم در حال تکمیل زیرساخت های مورد نیاز در حوزه های مختلف تحقیقات و فناوری در راستای بهره گیری از آن ها برای پیشرفت جامعه است.

وی اضافه کرد: پیوند زدن بین پیشرفت های علمی دانشگاه ها و نیازهای جامعه از دغدغه های وزارت علوم در ۴ سال فعالیت دولت یازدهم بود که در دولت دوازدهم نیز جزو اولویت ها است.

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ابراز داشت: هرچه بیشتر بتوان بین پیشرفت های علمی و نیازهای جامعه پیوند ها را مستحکم تر کرد روند عمران کشور سرعت بیشتری می گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ایران دارای جایگاه خوبی در سرعت علمی بین سایر کشورها است و سرعت بخشی بیشتر به این روند از نکته های مورد توجه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

سید ضیاء هاشمی روز دوشنبه ضمن افتتاح چند طرح عمرانی در بندرعباس، نشستی با رئیسان دانشگاه های استان هرمزگان داشته و در شورای اداری این استان نیز شرکت می کند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.