کرمان- نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به مدیرعامل کارخانه فولاد شهرستان راور خواستار اولویت استخدام در این کارخانه با نیروهای بومی شد و ابتدای سال ۹۷ شاهد افتتاح این کارخانه با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن و اشتغالزایی ۲۰۰ نفر هستیم.

اولویت استخدام در کارخانه فولاد راور با نیروهای بومی باشد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی طی نامه‌ای به مدیرعامل کارخانه فولاد شهرستان راور ضمن تاکید بر اولویت استخدام در این کارخانه با نیروهای بومی این شهرستان خواستار تسریع در روند ساخت این کارخانه شد.

وی در این نامه آورده است: بر اساس توافق‌های انجام شده با موضوع رفع مشکل «ال. سی» و در اولویت قرار گرفتن استخدام نیروی انسانی از میان جوانان بومی راور برای کارخانه فولاد این شهرستان به اطلاع می‌رساند اعلام آگهی استخدام مذکور بر اساس توافق انجام شده نبوده است.

پورابرهیمی عنوان کرد: با توجه به مکاتبه انجام شده نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با مدیر کارخانه فولاد شهرستان راور استخدام نیرو در این کارخانه با اولویت نیروهای بومی این شهرستان انجام می‌شود و همچنین با توجه به پیگیری‌های انجام شده در زمینه ساخت پروژه کارخانه فولاد شهرستان راور گشایش خط اعتباری LC برای خریداری ماشین‌آلات این کارخانه توسط بانک تجارت صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال آینده یعنی سال ۹۷ کارخانه فولاد شهرستان راور در فاز نخست با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن و اشتغالزایی برای ۲۰۰ نفر کار خود را آغاز می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.