استاندار تهران از ایجاد ۳۰۰ هزار شغل در استان تهران در سال جاری خبر داد و گفت: تاکنون ۴۰ هزار شغل ایجاد شده است.

۳۰۰ هزار شغل در استان تهران ایجاد می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، استاندار تهران در پنجمین روز از هفته دولت امروز به شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند جهت افتتاح پروژه‌های این دو شهرستان سفر کرد.

در حاشیه این سفر سیدحسین هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دماوند، در مورد پروژه‌های هفته دولت در استان تهران اظهار داشت: ۹۵۲ پروژه ملی و استانی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در بخش‌های کشاورزی، امور جاده‌ای و صنعتی افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: در سال جاری ۱۰۰ هزار اشتغال در زمینه‌های مختلف در استان تهران پیش‌بینی شده که تاکنون ۴۰ هزار شغل ایجاد شده که با توجه به احتساب شغل‌های غیرمستقیم این رقم در استان تهران به بیش از ۳۰۰ هزار شغل خواهد رسید.

استاندار تهران با بیان اینکه تصفیه‌خانه‌ها در استان تهران دارای تأثیرات و مزایای مهمی هستند تصریح کرد: مهم‌ترین اولویت استان تهران در سال جاری تکمیل طرح فاضلاب در شهرها است، چراکه چنین طرح‌هایی در حفظ محیط‌زیست تأثیرگذار است و هم می‌توان از پساب آن در بخش کشاورزی استفاده کرد.

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: ۴۱ تصفیه‌خانه در دولت یازدهم احداث شده است که ۱۰ مورد از تصفیه‌خانه‌ها در استان تهران بوده است؛ هم چنین احداث تعدادی تصفیه‌خانه در شهرهای دماوند، فیروزکوه و چند شهرستان دیگر در دست اقدام است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.