رشت_ محمدعلی نجفی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان گیلان که با حضور جانشین فرمانده ناجا در سالن شهدای ناجا برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت حضرت محمدباقر(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس دین، معرفت، شریعت، ارزش های مردمی و مردم سالاری شکل گرفته است لذا مسئولین و روسای نظام باید پاسخگوی مردم باشند.

مسئولین و روسای نظام باید پاسخگوی مردم باشند

به گزارش قدس آنلاین، استاندار گیلان احترام به حضور و رای مردم در انتخابات را نمونه بازر مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: خدمت به مردم نوعی توفیق است.
وی ضمن قدردانی از تلاش های دوساله سردار میرحیدری در فرماندهی انتظامی استان گیلان، گفت: سردار میرحیدری علاوه بر برقراری نظم و امنیت و حفظ ارز ش های فرهنگی، اخلاق مداری در اولویت کارهایشان قرار داشت و همواره آسایش و امنیت در استان برقرار بوده است.
نجفی با اشاره به عملکرد سردار اسحاقی، ادامه داد: سردار اسحاقی هم از فرماندهان با اخلاق و با تجربه هستند که کارنامه درخشانی در دیگر استان ها دارند، امیدواریم با همکاری مشترک بتوانیم بیش از گذشته امنیت و پیشرفت را در استان فراهم کنیم.
استاندار گیلان بیان کرد: امنیت در بخش های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و امروز هم در مقوله محیط زیست، ارزش فوق العاده می یابد.
وی افزود: نیروی انتظامی به عنوان نیروی مخلص و همراه در کنار شورای امنیت کشور است که در استان هم برای حفظ نظم و امنیت در کنار مسئولین هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.