زنجان- رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری نماز شهدا، ایثارگران و رزمندگان استان زنجان خبر داد و گفت: اختتامیه این جشنواره ۱۸ مهرماه برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار تا ۱۵ شهریور ماه است.

جشنواره نماز شهدا، ایثارگران و رزمندگان در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سعید ناصری در این باره اظهار داشت: جشنواره فرهنگی و هنری نماز شهدا، ایثارگران و رزمندگان استان زنجان با هدف جمع‌آوری آثار شهدا در رابطه با نماز و تبدیل آن به مجموعه یا کتاب درنظر گرفته شده است.

وی زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره را 18 مهرماه عنوان کرد و گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا  15 شهریور ماه به دبیرخانه ستاد اقامه نماز ارسال کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان در مورد قالب آثار ارسالی عنوان کرد: این آثار می‌تواند در قالب عکس، خاطره، وصیت‌نامه، شعر، فیلم کوتاه و انیمیشن با موضوع نماز ارسال شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره دارای کمیته علمی، تبلیغاتی و مالی است، افزود: بنیاد شهید و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان و دستگاه‌های اداری دیگر نیز در برگزاری این جشنواره همکاری می‌کنند.

ناصری به عدم محدودیت در تعداد آثار ارسالی تاکید کرد و گفت: در حال حاضر تعدادی از آثار ارسال شده توسط کمیته علمی داوری شده‌اند.

وی شرکت گروه‌های سنی مختلف را بلامانع عنوان کرد و گفت: هر کس خاطره، عکس یا وصیت‌نامه‌ای از شهدا و ایثارگران دارد می‌تواند در این جشنواره شرکت کند.

وی با بیان اینکه جشنواره نماز شهدا، ایثارگران و رزمندگان برای نخستین بار برگزار می‌شود، گفت: امیدواریم این جشنواره که با استقبال مردم روبه‌رو شده است سال‌های بعد نیز برگزار شود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.