مشهد- وزیر ورزش و جوانان گفت: علاوه بر المپیک ۲۰۲۰ یقین داریم در بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز می‌توانیم مقام بیاوریم.

یقین داریم در بازی‌های آسیایی جاکارتا مقام می‌آوریم

به گزارش قدس آنلاین، مسعود سلطانی‌فر عصر امروز در محل افتتاح استخر شهید حججی اظهار داشت: خوشحالیم که بالاخره استخر استاندارد و قهرمانی شهید حججی مشهد را امروز به بهره‌برداری رساندیم.

وی تصریح کرد: چند سالی بود که این استخر به دلایل و مشکلاتی افتتاح نمی‌شد اما اکنون در دولت تدبیر و امید این اتفاق رخ داد و بالاخره این مجموعه برای استفاده جوانان این استان به بهره‌برداری رسید.   

سلطانی‌فر افزود: تلاش ما این است که در سال‌های پیش‌رو بر روی ورزش‌های پایه مثل دو و میدانی، ژیمناستیک و شنا تمرکز بیشتری داشته باشیم چرا که این ورزش‌ها تاثیر به‌سزایی در توسعه و رشد ورزش همگانی، قهرمانی و همچنین ایجاد نشاط و شادابی در سطح جامعه دارند.

وی ادامه داد: ما از روسای این سه فدراسیون خواسته‌ایم برنامه‌های جامع خود را به ما ارائه داده تا ما نیز بر روی آنها هدف‌گذاری کنیم و بتوانیم در المپیک ۲۰۲۰ در این رشته‌ها نتایج خوبی کسب کنیم.

سلطانی‌فر بابیان اینکه همچنین در رشته‌هایی مثل کاراته، سنگ نوردی، قایقرانی، جودو و غیره نیز برنامه‌ریزی‌های خوبی داریم، افزود: ان‌شاءالله در این رشته‌ها نیز نتایج درخشانی کسب کنیم و در ورزش شنا نیز دور از دسترس نیست که بتوانیم در این المپیک نتیجه‌های قابل توجهی بگیریم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: البته یقین داریم در بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز می‌توانیم مقام بیاوریم.

سلطانی‌فر در ادامه بیان داشت: ان‌شاءالله با تجهیز سالن‌های ورزشی و مجموعه‌هایی مثل استخر قهرمانی مشهد نیز بتوانیم قهرمانان خوبی را از این شهر و استان آموزش و معرفی نماییم.

وی در خصوص پروژه‌های عمرانی در سطح کشور تاکید کرد: ما در خصوص پروژه‌های عمرانی نیز ۴۵۰۰ پروژه در سطح کشور داریم و به دنبال این هستیم که ۷۰۰ پروژه از این تعداد را به‌زودی به بهره‌برداری برسانیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: اگر تخصیصات خوبی بر روی این حوزه صورت بگیرد همچنین کمک استانداران و تمرکزی که خودمان بر روی ورزش داریم، می‌توانیم آینده خوبی برای ورزش کشورمان رقم بزنیم.

سلطانی‌فر با بیان اینکه استخر شهید حججی با تخصیص زمین و سازه‌ای که بر روی آن ساخته شده حدود ۷۵ میلیارد ریال هزینه در بر داشته است، تصریح کرد: همچنین ما به دنبال این هستیم تا هرچه زودتر سالن ۶۰۰۰ هزار نفری مشهد را برای استفاده جوانان این شهرستان آماده نماییم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.