رشت - سرپرست شهرداری رشت از اجرای ۶۰ درصدی پروژه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی و اجرای ۱۱ کیلومتر طرح بهسازی در مسیر طرفین جاده تهران خبر داد

 پروژه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی محله قلعه سراافتتاح شد

  به گزارش قدس آنلاین همزمان با ایام هفته دولت در مراسمی  پروژه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی قلعه سرا افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

جمشید پور در اجرای پروژه هدایت آبهای سطحی در محله قلعه سرا اذعان داشت: برای اجرای پروژه جمع آوری و  هدایت آبهای سطحی  ۲۱۰۰ متر لوله گذاری انجام شده است که هزینه بیش از ۶ میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: در حال حاضر در طرفین جاده تهران بیش از ۱۱ کیلومتر در حال  بهسازی برای مسیر دوچرخه، تاکسی، مبلمان شهری و فضای سبز است.

جمشیدپور با  اشاره به اینکه  بیش از ۳۱ کیلومتر پروژه هدایت آبهای سطحی تا قبل از سال ۹۵ در سطح شهر رشت انجام شده است، خاطرنشان کرد؛   در سال­های  ۹۵ و ۹۶ اجرای پروژه هدایت آبهای سطحی دو برابر شده و تاکنون ۵۷ کیلومتر به ارزش بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان کار انجام شده است.

سرپرست شهرداری رشت از اجرای ۶۰ درصدی پروژه فوق خبر داد و گفت: هر هفته دو پروژه هدایت آبهای سطحی افتتاح می شود.

وی با تاکید بر انعقاد قرارداد هدایت آبهای سطحی در محدوده فخب به ارزش ۱۱ میلیارد تومان یادآور شد: رسیدگی و توسعه نقاط کم برخوردار, توزیع عادلانه ثروت و.... از اهم برنامه های مجموعه مدیریت شهری است.

سرپرست شهرداری رشت با تاکید بر اجرای آسفالت بیش از ۱۶۰۰ تا ۱۷۰۰ متر در کوچه های قلعه سرا در راستای پروژه  جمع آوری و هدایت آبهای سطحی تصریح کرد: در آینده نزدیک با انتقال و هدایت ساختمان مرکزی شهرداری به میدان گیل، شاهد توسعه بیش از پیش در محدوده میدان گیل خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.