رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال با ارسال نامه به وزارت ورزش رسما از سمت خود در این باشگاه کناره‌گیری کرد.

محمد حسین قریب رسما از هیات مدیره باشگاه استقلال استعفا کرد

به گزارش قدس آنلاین، محمد حسین قریب رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در هیچکدام از جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال بعد از انتخاب توسط وزارت ورزش و جوانان شرکت نکرد تا شایعه جدایی وی از جمع مدیران ارشد این باشگاه قوت بگیرد.

قریب که با عدم حضورش در نشست آخر هیات مدیره استقلال نشان داده بود چندان تمایلی برای همکاری با باشگاه استقلال و این تیم مدیریتی را ندارد در این مدت سکوت کرد تا به نوعی عدم رضایت خود را از وضعیت فعلی باشگاه نشان بدهد.

در این بین وزیر ورزش و جوانان بارها و بارها اعلام کرد دلایلی غیبت قریب در نشست‌های هیات مدیره استقلال را نمی‌داند تا جایی که سلطانی فر چهارشنبه شب در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شبکه دوم سیما اعلام کرد:آقای قریب مشکلاتی دارند که ان‌شاالله تا یکی دو هفته آینده این مشکلات حل می‌شود. هیات مدیره باشگاه با سه نفر هم رسمیت دارد و آقای قریب مشکلاتی داشتند و هر تصمیمی هیات مدیره بگیرد برای ما قابل احترام است. امیدوارم از راه های مختلف نظیر اسپانسر و همچنین برطرف شدن مساله حق پخش، بتوانیم آینده خوبی را برای دو تیم استقلال و پرسپولیس رقم بزنیم.این صحبت وزیر ورزش نشان از حل مشکلات داشت اما محمد حسین قریب روز گذشته استعفای کتبی خود را به وزیر ورزش و جوانان ارائه کرد تا جدایی وی از جمع مدیران باشگاه استقلال جنبه رسمی پیدا کند.

به این ترتیب باید منتظر واکنش وزارت ورزش و جوانان به استعفای قریب و جایگزین شخص دیگری به جای وی بود.

رضا افتخاری، حسن زمانی، جواد قراب و اکبر عباسی ملکی چهار عوض هیات مدیره باشگاه استقلال هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.