بجنورد- شرکت مخابرات استان خراسان شمالی در اطلاعیه‌ای از احتمال ایجاد اختلال در شبکه تلفن همراه استان طی امروز شنبه خبر داد.

احتمال ایجاد اختلال در شبکه تلفن همراه استان خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان خراسان شمالی، این شرکت در اطلاعیه‌ای از احتمال ایجاد اختلال و قطع شدن شبکه همراه استان در ساعات آینده خبر داد.

شرکت مخابرات خراسان شمالی در این اطلاعیه آمده است که با انجام عملیات بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت شبکه تلفن همراه که از ساعت یک دقیقه بامداد روز یکشنبه مورخه ۱۲ شهریورماه ۹۶ آغاز و تا ساعتی  از بامداد همان روز ادامه دارد، احتمال قطع و یا ایجاد اختلال در شبکه تلفن همراه مشترکان استان وجود خواهد داشت.

بر اساس این گزارش شهروندان استان خراسان شمالی در صورت ادامه اختلال در شبکه تلفن همراه پس از ساعات اعلام شده و یا ایجاد اختلال در شبکه اینترنت٬ می‌توانند از طریق شماره تماس ۲۰۲۰ و یا ۲۰۲۱ این شرکت موضوع را اطلاع‌رسانی و پیگیری کنند.

شبکه ارائه اینترنت پرسرعت نیز از صبح شنبه در برخی از مناطق بجنورد با اختلال و قطعی روبه‌رو است که شرکت‌های ارائه دهنده موضوع را این اختلال و قطعی را با مرکز سرویس دهنده اصلی مرتبط می‌دانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.