تیم های ملی والیبال روسیه و آلمان با پیروزی در مرحله نیمه نهایی موفق به صعود به فینال والیبال قهرمانی اروپا ۲۰۱۷ شدند.

روسیه و آلمان فینالیست والیبال اروپا شدند/ شکست ناباورانه صربستان در نیمه نهایی

به گزارش قدس آنلاین، در ادامه سی‌امین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی اروپا در سال ۲۰۱۷ که به میزبانی لهستان برگزار می‌شود و از مرحله نیمه نهایی دیشب(شنبه) دو دیدار انجام شد تا تکلیف تیم‌های صعود کننده به فینال مشخص شود.

در نخستین دیدار تیم های صربستان و آلمان به مصاف هم رفتند و در حالیکه صرب‌ها دو ست از حریف پیش بودند به یکباره آلمان با بازگشت به بازی توانست جریان بازی را در دست بگیرد و با پیروزی در ست‌های پایانی موفق شد سه بر دو به پیروزی برسد و برای نخستین بار به فینال رقابت‌های والیبال قهرمانی اروپا صعود کند. در این پیروزی برای آلمانی‌ها درخشش خیره کننده گئورگی گروزر بسیار تاثیر گذار بود و با سرویس‌های قدرتمندش بارها دریافت صرب‌ها را با مشکل مواجه کرد.

ست‌های این دیدار با نتایج ۲۴ بر ۲۶، ۱۵ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۸، ۲۷ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۳ به سود آلمان به پایان رسید.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی تیم والیبال روسیه موفق شد با بازگشت ستاره‌هایش از جمله ماکسیم میخایلوف و وولکوف مقتدرانه و در سه ست پیاپی تیم موفق این روزهای بلژیک را از پیش رو بردارد و به فینال صعود کند.

روس‌ها که با کسب ۱۳ مدال طلا پرافتخارترین تیم قاره اروپا به حساب می‌آیند در برابر بلژیک با امتیازهای ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۷ به پیروزی رسیدند و اجازه ندادند تا شاگردان ویتال هنین برای نخستین بار به فینال اروپا صعود کنند.

بر اساس برنامه امشب(یکشنبه) و در دیدار رده بندی دو تیم صربستان و بلژیک از ساعت ۲۰:۰۰ برای کسب مدال برنز به مصاف هم می‌روند و در حساس ترین بازی و از ساعت ۲۲:۳۰ تیم روسیه در فینال رو در روی آلمان قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.