ساری- نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه حوادث جاده‌ای ایران بیش از سایر کشورهای جهان است، افزود: خدمات جمعیت هلال احمر منطبق با فرامین الهی است زیرا تنها به احترام انسان و همچنین سلامت و نجات فرد توجه دارد.

حوادث جاده‌ای ایران بیش از سایر کشورهای جهان است

به گزارش قدس انلاین، آیت‌الله عبدالحسین معزی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح مجتمع اداری و امدادی در این شهرستان، اظهار کرد: مازندران با داشتن مواهب طبیعی همواره مورد توجه همه آحاد جامعه در سراسر کشور است و انتظار می‌رود که جمعیت هلال احمر نیز در مازندران فعالیت چشمگیرتری نسبت به دیگر استان‌ها داشته باشد که همواره چنین بوده است.

وی با اشاره به اینکه حوادث جاده‌ای ایران بیش از سایر کشورهای جهان است، افزود: خدمات جمعیت هلال احمر منطبق با فرامین الهی است زیرا تنها به احترام انسان بدون توجه به جنبه‌های مختلف و همچنین سلامت و نجات فرد توجه دارد.

 نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه بابل موقوفه‌دارترین شهرستان کشور است، تصریح کرد: استان مازندران در خدمات‌دهی به مردم در حوزه جمعیت هلال احمر نیز همانند سایر حوزه‌ها چون حضور در دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل بیت(ع) و وجود خیران در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه سلامت سرآمد است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: کار در هلال احمر براساس دریافت حقوق  نیست بلکه محورداوطلب است که در راستای خدمات‌دهی به انسان برای رضای خداوند فعالیت می‌کند.

معزی با اشاره به اینکه مازندران ظرفیت زیادی دارد که باید به ایجاد انبارهای امدادی بیشتر توجه شود، یادآور شد: کشور ما جزو کشورهای پر حوادث است که باید آمادگی لازم را در هنگام بروز حوادث داشته باشیم.

وی اضافه کرد: کار در هلال احمر نیز از خودگذشتگی است زیرا سنبل و نماد جامعه و هلال احمر ما شهدایی چون شهید حججی هستند که سر دادند ولی تسلیم نشدند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: جایگاه جمعیت هلال احمر کشور ما نسبت به داوطلب، رتبه نخست را در جهان دارد و از نظر ایثارگری نیز جایگاه بالایی را به خود اختصاص داده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه باید در هر خانه یک داوطلب و نجات‌گر باشد، یادآور شد: باید آموزش را در اولویت برنامه خود قرار دهیم و این آموزش‌ها به خانه‌ها برود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.