مدیرعامل استقلال در تلاش است تا بتواند نظر اعضای هیات مدیره این باشگاه در مورد منصوریان را عوض کند.

مدیرعامل استقلال به دنبال دور زدن هیات مدیره/ ورق به سود منصوریان برمی‌گردد

قدس آنلاین - گروه ورزشی: در پایان جلسه چند روز پیش اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال بود که همه آنها مصاحبه کردند و از فرصت دو بازی برای علیرضا منصوریان خبر دادند. این در حالی بود که سیدرضا افتخاری به عنوان مدیرعامل و سخنگوی باشگاه همانجا برای اعضای هیات مدیره خط و نشان کشید و تاکید کرد که «بایدی» نداریم.

از همان اظهار نظر مشخص بود که افتخاری تمایل چندانی به کنار گذاشتن علیرضا منصوریان از هدایت استقلال ندارد و می خواهد از وی حمایت کند. اما مشکلی که مانع او می شد برتری آرای اعضای مخالف سرمربی آبی ها بود که در رای گیری هیات مدیره کار را سخت می کرد.

پس از آنکه تب و تاب خبربرکناری منصوریان فروکش کرد و رسانه ها هم سرگرم بازی تیم ملی ایران و کره و بعد از آن هم دیدار برابر سوریه شدند، علیرضا افتخاری تلاش هایش برای تغییر رای اعضای هیات مدیره را آغاز کرد و قصد دارد کاری کند که در جلسه بعدی اعضای هیات مدیره رای به ماندن سرمربی مورد علاقه اش بدهند.

افتخاری زمانی هم که در کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال بود با وجود انتقاداتی که به محمد ناظم الشریعه وجود داشت و برخی خواستار برکناری وی شده بودند، از این سرمربی حمایت کرد و در نهایت تیم ملی فوتسال ایران توانست عنوان سوم جهان را به خود اختصاص دهد.

حالا او می خواهد در استقلال هم همین کار را بکند اما این بار اعضای هیات مدیره و خصوصا حسن زمانی مخالف سرسخت ماندن منصوریان هستند و برای همین بر نتیجه گرفتن در دو بازی تاکید کرده اند تا وضعیت سرمربی آبی ها مشخص شود. این در حالی است که افتخاری می خواهد از منصوریان حتی در صورت نتیجه نگرفتن حمایت کند. 

مدیرعامل باشگاه استقلال رایزنی هایی را با چند عضو هیات مدیره آغاز کرده تا بتواند ورق را به سمت منصوریان برگرداند و حتی اگر او در دو بازی آینده هم شکست خورد بازهم سرمربی بماند. افتخاری خیلی روی برگرداندن رای حسن زمانی حساب نمی کند اما در تلاش است که نظر بقیه را تغییر دهد. 

مدیرعامل آبی ها به همین خاطر قصد دارد نشست هایی را با برخی اعضای هیات مدیره به صورت مخفیانه برگزار کند تا رای مثبت آنها را بگیرد و در جلسه عمومی کار را تمام کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.