مشهد- یک عضو شورای روستای امامزاده ابراهیم گفت: خط لوله انتقال آب به قم از کنار این روستا می‌گذرد، اما اهالی این روستا با قطعی آب دست بر گریبان هستند.

قطعی بی پایان آب در روستای درب امامزاده گلپایگان

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر مهراسبی در خصوص قطعی‌های مکرر آب آشامیدنی در روستای درب امامزاده گلپایگان اظهار کرد: آب شرب روستای درب امامزاده ابراهیم در هفته سه الی چهار بار قطع می‌شود، از سوی دیگر آب شرب این منطقه از سختی بالایی برخوردار است و رسوبات زیادی دارد.

وی ادامه داد: هر زمانی که آب قطع شده است به بخشدار و مسئول آبفار اطلاع داده‌ایم، هم‌چنین مشکلات آب شرب این منطقه را نیز کتبا به نماینده شهرستان اطلاع رسانی کرده‌ایم.

عضو شورای روستای امامزاده ابراهیم گفت: حدود پنج سال است که با این مشکل مواجه هستیم، خصوصا در ایام نوروز و ماه محرم که جمعیت زیادی وارد روستا می‌شود قطعی آب بیشتر می‌شود. نه تنها روستای درب امامزاده بلکه ۱۰ روستایی که از شبکه آبرسانی موجود تغذیه می‌شوند آب آشامیدنی خوبی ندارند.

مهراسبی افزود: مجبوریم مسافتی را طی کینم و از روستای "مَرغ" آب آشامیدنی بیاوریم که سختی کمتری دارد. زمانی که به تجهیزات آبرسانی این منطقه آسیبی وارد می‌شود تعمیر و یا جایگزین کردن آن زمان می‌برد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.