سنندج- نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس گفت: به طور کلی زیرساخت‌های استان کردستان در بخش ارتباطات ضعف‌هایی دارد.

زیرساخت‌های استان کردستان در بخش ارتباطات ضعف‌ دارد

به گزارش قدس آنلاین، سید احسن علوی پیش‌از ظهر سه شنبه در بازدید از اتاق «شو روم» مخابرات منطقه کردستان اظهار داشت: آمادگی پذیرش آخرین تکنولوژی در استان کردستان نشان از انگیزه و فرهنگ بالای مردم این خطه دارد.

وی با اشاره به ایرادات موجود در حوزه مأموریت ارتباطات گفت: واقعیت این است که آنچه از وزارت ارتباطات خواسته بودیم عملی نشده اما از اینکه در حوزه تکنولوژی از استان‌های دیگر کشور سبقت گرفته‌ایم خوشحال هستیم.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس با بیان اینکه باید بدانیم در حوزه ارتباطات در بازه توسعه در چه نقطه‌ای هستیم تصریح کرد: به طور کلی زیرساخت‌های استان کردستان در بخش ارتباطات ضعف‌هایی دارد و اینترنت پرسرعت در روستاها با وجود مزایا و معایب تکنولوژی یکی از دغدغه‌ها است.

وی گفت: استان کردستان در بسیاری از بخش‌ها عقب‌مانده است و در خیلی از بخش‌ها نیز حرف برای گفتن داریم.

علوی با اشاره به اهمیت سند توسعه استان کردستان افزود: اگر ۲۰ درصد از این سند عملیاتی و انجام شود استان تکان حسابی می‌خورد و می‌تواند به سمت توسعه و پیشرفت حرکت کند.

وی با ابراز گله‌مندی از مدیران استانی به دلیل ارائه ندادن آمارهای واقعی اظهار کرد: باید مدیران مظلومیت کردستان را با آمار نشان دهند تا بنده نیز به‌عنوان نماینده مردم این خطه بتوانم از آن دفاع کنم چرا که زبان کارشناسی پذیراتر است.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس گفت: بنده از مسئولان می‌خواهم آمار و ارقام را در اختیار ما قرار دهند تا از زبان رسانه‌ها و سایرین از این آمار مطلع نشویم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.