ساری- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت: در پنج ماهه نخست امسال حدود ۲۱ هزار مشترک به تعداد مشترکین برق مازندران اضافه شد.

۲۱ هزار مشترک به تعداد مشترکین برق مازندران افزوده شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران، قاسم شهابی با اشاره به اینکه برق فقط یک کالا نیست و زیربنای توسعه است، افزود: تاکنون ۲ هزار و ۶۹ روستا از نعمت برق بهرمند شدند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون حدود سیزده هزار و ۸۲۳ مشترک مصارف سنگین می باشند، افزود: در پنج ماهه نخست سالجاری ۲۵۳ مشترک به مشترکین مصارف سنگین اضافه شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران حدود ۱۱ هزار مشترک روستایی در پنج ماهه نخست امسال برقدار شدند، اضافه کرد: حدود ۵۹۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف در پنج ماهه امسال احداث و ظرفیت ترانس بیش از ۱۳۵ مگاولت آمپر افزایش داشته و بیش از ۱۳۰۰ ترانسفورماتور اضافه شد.

شهابی پرداخت بموقع و غیرحضوری صورتحسابهای برق مصرفی را مورد تاکید قرار داد و گفت: بر اساس قانون هدفمندی یارانه ها، درآمد حاصل از فروش انرژی برق به عنوان یکی از حامل های مهم انرژی از منابع تامین پرداخت یارانه ها محسوب می گردد و شرکتهای توزیع برق به نمایندگی وزارت نیرو موظف به وصول بهای برق و انتقال موردنظر به خزانه هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.