چرام- مدیر اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان چرام گفت: تعامل خبرنگاران با یکدیگر و با مدیران می تواند در توسعه شهرستان و کاهش مشکلات و کمبودها نقش زیادی داشته باشد.

تعامل خبرنگاران با مدیران نقش مهمی در کاهش مشکلات دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران در فضای صمیمی و در محل اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان چرام، اعضای هیات رئیسه انجمن خبرنگاران این شهرستان انتخاب شدند.

سعید خردمند مدیر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان چرام در ابتدای این نشست با تقدیر از زحمات خبرنگاران اظهار کرد: تعامل خبرنگاران با هم و بامدیران می تواند در توسعه شهرستان و کاهش مشکلات وکمبودها نقش زیادی داشته باشد.

خردمند گفت:این اداره از تمامی خبرنگاران حمایت می کند و انتظارداریم خبرنگاران نیز در انتشار اخبار امانت دار باشند و اصول خبرنگاری را درتمامی ابعاد رعایت نمایند.

وی ادامه داد: اعضای انجمن خبرنگاران چرام همه تلاش خود را برای پیشبرد برنامه‌های انجمن و اعتلای جایگاه خبر و خبرنگاری به کار گیرند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان چرام افزود: امروزه همگان بر اهمیت و جایگاه ویژه خبر و اطلاع‌رسانی صحه می‌گذارند و تشکیل این انجمن برای شهرستان  بسیار لازم و ضروری بود.

وی تشکیل انجمن خبرنگاران را تنها راه رفع موانع و مشکلات پیش روی خبرنگاران چرام دانست و خاطرنشان کرد: قطعا با این کار خبرنگاران ما خود را وام‌دار هیچ نهادی نخواهند کرد و به صورت مستقل و با فراغ بال به امر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی خود خواهند پرداخت.

در پایان این نشست آقایان علی تقوی، کیانی باوند،کریم سبزی پور و محسن زارعی به ترتیب به عنوان رئیس، منشی، خزانه‌دار ،روابط عمومی و خانم نسرین هاشمی نیز  به عنوان نائب رییس انجمن خبرنگاران چرام انتخاب شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.