بازی افتتاحیه ورزشگاه مدرن امام رضا (ع) بیست و پنجم شهریورماه با حضور تیم های منتخب مشهد و منتخب کربلا برگزار خواهد شد تا به صورت رسمی این ورزشگاه مورد بهره برداری قرار گیرد.

منتخب مشهد - منتخب کربلا در افتتاحیه استادیوم امام رضا(ع)/ جزئیات مسابقه

علی اکبر هاشمی جواهری با تائید این خبر به خبرنگار قدس گفت: هماهنگی های لازم در هفته های اخیر صورت گرفت و قرار شد روز بیست و پنجم تیم منتخب فوتبال مشهد با حضور بازیکنان تیم های پدیده و سیاه جامگان با مربیگری میثاقیان و مهاجری به مصاف تیم فوتبال منتخب کربلا خواهند شد تا به صورت رسمی این دیدار با حضور نماینده فوتبال عراق و شهر مقدس کربلا ورزشگاه امام رضا (ع) بهره برداری شود.

هاشمی جواهری: اسیر جوسازی های رسانه ای نشدیم
مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی، در ادامه توضیح داد: « این دیدار به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد و تیم منتخب مشهد دیدار افتتاحیه ورزشگاه کربلا را با حضور تیم منتخب کربلا برگزار خواهد کرد تا ورزشگاه های دو شهر مذهبی جهان اسلام با این دیدارها  آماده بهره برداری از مساقات ورزشی شود.»

هاشمی جواهری با اشاره به اینکه هیئت فوتبال خراسان رضوی به عنوان متولی فوتبال در استان  پیگیری های انجام این بازی و آمادگی تیم منتخب را برعهده خواهد داشت، توضیح داد:« در مراسم بهره برداری و مسابقه افتتاحیه چهره های مختلف ورزشی حضور خواهند داشت تا خاطره ای خوب در ذهن فوتبال دوستان مشهدی از این دیدار نقش ببند. این دیدار ساعت 8 شب 25 شهریورماه در این ورزشگاه برگزار می شود و امیدواریم پس از این بازی امکان استفاده از این ظرفیت برای تیم های مشهدی حاضر در مسابقات رسمی فراهم شود.»

مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی در خصوص جوسازی های صورت گرفته در خصوص افتتاح این ورزشگاه گفت:« متاسفانه برخی افراد به دنبال سو استفاده های غیر ورزشی از این ماجرا بودند اما ما بدون توجه به این حاشیه سازی ها  و برخی شیطنت های رسانه ای در آرامش کارهای لازم و هماهنگی ها مرتبط را دنبال کردیم تا یک دیدار کاملا فرهنگی و مطلوب در شان شهر مشهد مقدس در این ورزشگاه برگزار شود تا ورزشگاه امام رضا(ع) به صورت رسمی مورد بهره برداری قرار گیرد.»

برادران: ورزشگاه آماده برگزاری مسابقه افتتاحیه است
مهدی برداران رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی نیز با اشاره به پیگیری های صورت گرفته با مدیران آستان قدس رضوی و مدیران عامل دو باشگاه پدیده و سیاه جامگان و سرمربیان دو تیم گفت: خوشبختانه نواقص اندک و مشکلات جزئی ورزشگاه برطرف شد و قرار است امشب نخستین تمرین مشترک این تیم بدون حضور تماشاگران اما با رعایت همه مقررات یک بازی رسمی در ورزشگاه امام رضا (ع) انجام شود تا آخرین بررسی ها صورت گیرد .

وی در ادامه افزود: قرار است پس از جلسه تمرینی، روز دوشنبه جلسه نهایی با حضور اعضای شورای تامین استان برگزار شود تا مقدمات بلیت فروشی ،ورود تماشاچیان و برگزاری بازی بین تیم های منتخب مشهد و کربلا فراهم شود. قطعا با پیگیری های مدیران آستان قدس رضوی به ویژه مدیرعامل مجموعه تربیت بدنی می توان پیش بینی برگزاری یک افتتاحییه بسیار زیبا و به یادماندنی در مشهد را داشته باشیم.

عنایتی کاپیتان تیم منتخب
برادران در خصوص ترکیب تیم منتخب فوتبال مشهد گفت: من شخصا با میثاقیان و مهاجری در این ارتباط حرف زدم و قرار شد از تمام ظرفیت های موجود در این دیدار استفاده شود. همچنین از رضا عنایتی هم به طور رسمی دعوت کردیم تا در این دیدار حضور داشته باشد که وی با کمال میل این مساله را پذیرفت و قرار است هدایت این تیم توسط میثاقیان و مهاجری صورت گیرد تا تیم منتخب مشهد بازی قابل قبولی را در حضور تماشاگران مقابل تیم منتخب کربلا به اجرا در آورد.

غیر بومی ها در ترکیب تیم مشهد
مهدی برادران در پاسخ به این پرسش که آیا برای جذاب شدن این دیدار ممکن است بازیکنان غیر مشهدی حاضر در ترکیب پدیده و سیاه جامگان هم حاضر شوند، گفت: قطعا از تمام ابزارهای موجود برای جذاب شدن این دیدار استفاده خواهیم کرد . از طرفی وقتی بازیکنی در ترکیب تیم مشهدی برای استان ما بازی می کند به عنوان سفیر شهر مشهد می تواند برای ما افتخار آفرینی کند از این رو احتمال استفاده از بازیکنان غیر مشهدی هم در این تیم وجود دارد و قطعا سعی می کنیم به بهترین شکل ممکن این بازی را به یک دیدار مهیج و قابل قبول تبدیل کنیم.

تاج و ساکت تماشاگر ویژه بازی افتتاحیه
مهدی برادران در خصوص حضور چهره های ورزشی در این دیدار به عنوان میهمان ویژه می گوید: فرایند دعوت از سوی آستان قدس رضوی صورت خواهد گرفت اما قطعا مسئولان فدراسیون از جمله رئیس فدراسیون و دبیرکل برای تماشای این بازی به مشهد سفر خواهند کرد، از طرفی تمام پیشکسوتان فوتبال خراسان و مربیان استان که در سال های دور جزئ مفاخر فوتبال خراسان لقب گرفته بودند در این مراسم حضور خواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.