قائم مقام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: برخی جراحی های ترمیمی، زیبایی و همه هزینه‌های درمان و بستری دانش آموزان حادثه دیده هرمزگانی رایگان است.

هزینه برخی جراحی های ترمیمی دانش آموزان هرمزگانی رایگان است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عبدالخالق کشاورزی افزود: هشت مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی همچنان در بیمارستان‌های نمازی و شهید رجایی شیراز بستری هستند و سطح هوشیاری همه این دانش آموزان خوب است.
وی با بیان اینکه  جراحی های لازم برای شش دانش آموز به پایان رسیده است گفت:  جراحی دو دانش آموز دیگر در مراحل تکمیلی قرار دارد و روزهای آینده انجام می‌شود.

کشاورزی با بیان اینکه برخی از جراحی های ترمیمی و زیبایی رایگان برای این دانش آموزان تجویز شده است، ادامه داد: همه هزینه‌های درمان و بستری این دانش آموزان رایگان است و علاوه بر این دانشگاه علوم پزشکی شیراز برخی از لوازم جانبی حرکتی و ارتوپدی را هم برای این دانش آموزان تامین کرده است.

قائم مقام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: دانش آموزان بستری در بیمارستان داراب مرخص شده اند.

وی افزود: امیدواریم تعدادی از دانش آموزان بستری در بیمارستان‌های شیراز با تکمیل مراحل درمان و پایان اعمال جراحی و ترمیمی هفته آینده مرخص شوند.

حادثه واژگونی اتوبوس حامل دختران دانش آموز عضو تشکیلات فرزانگان استان هرمزگان ساعت 3 و ۵۹ دقیقه بامداد جمعه ۱۰ شهریور در شهرستان داراب ، ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی شیراز روی داد و در این حادثه هفت دانش آموز، سرپرست آن‌ها و مالک اتوبوس جان باختند و ۳۴ نفر مصدوم شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.