رشت- جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: ۱۶۰ واحد مسکن محرومان در ۱۶ شهرستان استان گیلان در روز چهارم از هفته دفاع مقدس در استان گیلان افتتاح می‌شود.

۱۶۰ واحد مسکن محرومان در استان گیلان افتتاح می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سردار مهدی کاظمی‌پور عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار در رشت اظهار داشت: سپاه قدس گیلان با تشکیل ۸ کمیته برنامه‌های دفاع مقدس را برگزار می‌کند. 

وی با اشاره به شروع هفته دفاع مقدس در روز جمعه ۳۱ شهریور ماه گفت: فرماندهان نیروهای مسلح استان گیلان به‌طور مشترک از خانواده شهدا دیدار می‌کنند، رژه نیروهای مسلح در استان گیلان در این روز اتفاق می‌افتد و افتتاح نمایشگاه‌های بیت المقدس در این روز صورت می‌گیرد.

سردار کاظمی‌پور با بیان اینکه نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس استان گیلان در دومین روز از هفته دفاع مقدس انجام می‌شود افزود: تجلیل از خانواده‌های شهدای سرباز استان گیلان، تجلیل از اساتید جوان و نخبگان بسیجی و ازائه خدمات رایگان پزشکی از دیگر برنامه‌های این روز است.

وی یادواره شهدای بخش اسالم را یکی از برنامه‌های روز سوم هفته دفاع مقدس بیان کرد و اعلام داشت: فرماندهان پیشگام واحدهای بسیج مدارس در این روز معرفی و تجلیل می‌شوند و نشست تخصصی خانه نخبگان توسط بسیج علمی و پژوهشی استان گیلان برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به برنامه‌های روز چهارم هفته دفاع مقدس عنوان داشت: ۱۶۰ واحد مسکن محرومان و ۱۸ پروژه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در ۱۶ شهرستان استان گیلان در روز چهارم از هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود.

سردار کاظمی‌پور با بیان اینکه پایگاه مقاومت بسیج شهرک صنعتی رودسر در روز پنجم از هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود خاطرنشان کرد: نشست‌های بصیرتی در مناطق آموزش و پرورش و تقدیر از ورزشکاران ۸ سال دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این روز است.

وی برگزاری یادواره ۳۳ شهید زن استان گیلان و برپایی بیمارستان صحرایی را از برنامه‌های روز ششم هفته دفاع مقدس در گیلان خواند و افزود: بزرگداشت شهدای ثامن الائمه (ع) و شکست حصر آبادان و یادواره شهدای حفاظت اطلاعات در این روز برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به دیدار با خانواده‌های شهدای دفاع در روز هفتم هفته دفاع مقدس ابراز داشت: غبارروبی، عطرافشانی و گلباران ‌مزار شهدا در این روز در سراسر استان گیلان انجام می‌شود.

سردار کاظمی‌پور اعلام کرد: در روز آخر هفته دفاع مقدس مراسم بزرگداشت فرماندهان دفاع مقدس به‌مناسبت شهادت شهیدان فکوری، فلاحی، نامجو، کلاهدوز و جهان آرا در سپاه ناحیه مرکزی رشت برگزاز می‌شود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.