اهواز- مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: بزودی شاهد رشد چشمگیری در ورزش بانوان خواهیم بود.

شاهد رشد چشمگیری در ورزش بانوان خواهیم بود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در این  نشست که باحضور خوش سرور رئیس انجمن داژبال ایران، جباری نائب رئیس داژبال، رئیس کنفدراسیون غرب آسیا، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و نگار افشین سرپرست امورهماهنگی بانوان این اداره کل عصر دوشنبه (۲۰ شهریور ماه) در محل اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برگزارشد.

بنابراین گزارش، خوش سرور و جباریان از حمایت افشین حیدری مدیرکل ورزش وجوانان خوزستان در ارتباط با  برگزاری اولین اردوی تیم ملی داژبال ایران که به نام خوزستان اعزام می شوند، تقدیر و تشکر کردند.

 این اولین اعزام برون مرزی و آسیایی بانوان فدراسیون همگانی در رشته داژبال  در طول سالهای بعد از انقلاب می باشد.

همچنین از نگار افشین سرپرست امور هماهنگی ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان به دلیل برپایی  و پیگیری مستمر در اردو تیم ملی قدردانی به عمل آمد.

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، افشین حیدری در این نشست با بیان اینکه در سال های قبل ورزش بانوان در استان روند رو به جلو و پیشرفتی نداشتن اظهارکرد: ولی با حمایت استاندار و تشکیل شورای ورزش بانوان و حضور نگار افشین ان شالله به زودی شاهد رشد چشمگیری در ورزش بانوان خواهیم بود.

لازم به ذکر است: در مسابقات داژبال قهرمانی مالزی نیز  ۷ ورزشکار از خوزستان فیکس تیم ملی، مربی و داور نیز از استان اعزام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.