آتش سوزی انباری فروشگاه مواد غذایی در سیمون بولیوار با حضور به موقع نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی مهار شد.

مهار شعله های آتش در انبار فروشگاه مواد غذایی

به گزارش قدس آنلاین، با اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵ از سوی شهروندان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۹۴ و ۵۵ را ساعت ۱۳:۲۵ امروز به سیمون بولیوار، خیابان معین اعزام کرد.

شهرام کریمی نصر رییس ایستگاه ۹۴ آتش نشانی در این باره گفت: در محل حادثه قسمت انبار ۵۰ مترمربعی یک فروشگاه مواد غذایی که در طبقه همکف یک ساختمان مسکونی چهار طبقه قرار داشت به علت نامشخصی دچار آتش سوزی شده و هر لحظه امکان سرایت شعله های آتش به واحدهای مسکونی وجود داشت.

وی در ادامه افزود: نیروهای عملیاتی به سرعت پس از قطع جریان برق انبار و ساختمان مسکونی و ایمن سازی کامل محل حادثه، به وسیله دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده خود را به کانون آتش سوزی رساندند و عملیات مهار شعله های سرکش آتش را آغاز کردند.

رییس ایستگاه ۹۴ آتش نشانی اضافه کرد: با توجه به نفوذ دود ناشی از آتش سوزی به راهروها و طبقات ساختمان مسکونی، همزمان گروه دیگری از آتش نشانان با استفاده از تجهیزات فردی وارد راهروها و طبقات شدند و پس از جستجو تعدادی از ساکنان را به خارج از ساختمان انتقال دادند.

کریمی نصر خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از ساکنان آسیبی نرسید و نیروهای عملیاتی با تلاش همه جانبه شعله های آتش را مهار و کاملا خاموش کردند.کارشناسان علت یابی منطقه یک عملیات آتش نشانی در حال بررسی علت بروز این آتش سوزی هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.