رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: در دنیای پرآشوب امروز که عده ای حیات خود را فقط در زورگویی می بینند وجود نیروهای مسلح قوی و معنویت محور نعمت بزرگی است.

وجود نیروهای مسلح قوی در دنیای پرآشوب امروز نعمت بزرگی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، همزمان با ۲۵ شهریور ماه روز تکریم بازنشستگان، حجت الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسمی که به همین منظور برگزار شد، گفت: باید قدردان پیشکسوتان خود باشیم.

وی در این مراسم با اشاره به اینکه امروز کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش امانت دار و قدردان تلاشها و ایثارگری های پیشکسوتان خود در عرصه فرهنگ و ایدئواوژی در ارتش جمهوری اسلامی ایران می باشند، افزود: اگر کسی بخواهد در ادامه مسیر خود به موفقیت دست یابد، باید قدردان گذشتگان خود باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه گفت: شما پیشکسوتان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در برهه بسیار حساسی در سازمان حضور داشته و در سطوح مختلف آن به کار و تلاش پرداختید و ما امروز بعنوان ادامه دهندگان کار، تلاش و ایثار شما؛ قدردان زحماتتان هستیم.

حجت الاسلام محمدحسنی همچنین گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی برتکریم بازنشستگان تأکید فراوان دارند و همیشه توصیه می کنند نگذارید بازنشستگان به فراموشی سپرده شوند. در آیات، روایات و آموزه های دینی ما نیز توصیه أکید شده است که قدردان بزرگان و پیشکسوتان خود باشید.

نماینده ولی فقیه در ارتش در ادامه سخنانش به روایتی از پیامبر اکرم اشاره کرد که افراد بزرگسال در میان قوم خود جایگاهی مانند پیغمبران در میان امتشان دارند لذا پیشکسوتان بسیار بزرگ و بزرگوار هستند.

حجت الاسلام محمد حسنی در پایان سخنانش احترام به بزرگان و پیشکسوتان را باعث برکت زندگی دانست.

در این مراسم همچنین حجت الاسلام اکرمی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و از پیشکسوتان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش طی سخنانی با اشاره به اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی عقیدتی سیاسی است، افزود: تدبیر حکیمانه امام راحل و بزرگان روحانی کشور مبنی بر ماندگاری ارتش و تزریق فکر و ایدئولوژی جدید به آن باعث تشکیل نهادی مهم و اثر گذار در نیروهای مسلح کشور به نام عقیدتی سیاسی شد که بعد از گذشت ۳۸ سال از پیروزی انقلاب روز به روز بارورتر شده و آثار ماندگار آن بیشتر نمایان می شود.

وی همچنین گفت: در دنیای پرآشوب امروز که عده ای حیات خود را فقط در زورگویی می بینند وجود نیروهای مسلح قوی و معنویت محور نعمت بزرگی است که وظیفه ارتقای سطح معنوی در آن به عهده عقیدتی سیاسی گذاشته شده است. وظیفه ای مهم که سعی و تلاش وافر کارکنان و مسئولان این نهاد را می طلبد.

حجت الاسلام اکرمی در پایان توصیه کرد: باید در همه حال حامی و پشتیبان ولی فقیه بعنوان عمود، ولایت فقیه بعنوان محور و مردم بعنوان سرمایه های اصلی نظام و کشور باشیم و بدانیم که هر چه داریم به برکت وجود این سه نعمت می باشد.

شایان ذکر است در این مراسم از جانبازان پیشکسوت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.
گفتنی است مراسم تجلیل از پیشکسوتان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، دومین دوره آن بود که با حضور بیش از ۲۷۰ نفر از پیشکسوتان این سازمان به همت معاونت نیروی انسانی    سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.                        

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.