کرج - نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: مسئولان نباید به گونه ای عمل کنند که ناکارآمدی نظام را نشان دهند و هر گونه عملکردی خارج از آرمان های نظام جمهوری اسلامی در استان با سد نماینده ولی فقیه مواجه خواهد شد .

مسئولان نباید با عملکرد خود ناکارآمدی نظام را نشان دهند 

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه مردم در کنار مسئولین باید وحدت و انسجام خود را حفظ کنند افزود: مردم با تمامی مشکلات همواره از دولت و نظام حمایت کرده اند و این سرمایه ای است که نباید کاهش یابد و تنها راه حفظ ان کار صادقانه است.
وی که صبح سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید البرز در محل تالار نژاد فلاح کرج سخن میگفت ادامه داد: استاندار جدید باید توجه داشته باشد که در دام جریانات سیاسی گرفتار نشود .
حسینی همدانی اظهار داشت: توجه به مولفه های اقتصاد مقاومتی را فراموش نکنید و در این دوره کوتاه مسئولیتبا برنامه ریزی موثر و کارامد  امور زیر ساختی را در اولویت قرار دهید تا در پایان دوره کارنامه موثر و ماندگاری به جا بگذارید. ظرفیت های صنعتی، کشاورزی، دامداری و دامپروری خوبی در استان وجود دارد و با این ظرفیت ها امیدواریم که مشکلات تولید و اشتغال حل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.