اهواز_مدیر تیم های باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت سپاه ولیعصر (ع) خوزستان گفت: ورزش خوزستان حول و محور شعار در حال گذران عمر است و با حلوا حلوا دهان شیرین نمی شود.

ورزش خوزستان شعارگونه در حال گذران عمر است

امیر پیاهو در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به برگزاری لیگ باشگاه های دو و میدانی خوزستان اظهار کرد: روسای هیات سیاسی و چند شغله بلای جان ورزش خوزستان شده اند، هیات های ورزشی باید کانون تصمیم گیری های کلان و فنی رشته های مختلف باشند نه حیاط خلوت سیاسیون.

وی افزود: طی جلسه اضطراری که در محل دفتر باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت سپاه ولیعصر خوزستان با حضور سرهنگ سلیمانی مدیر عامل باشگاه برگزار شد، مقرر شد تا مشخص شدن جواب استعلام نامه نگاری با فدراسیون دو و میدانی، در مورد واقعه مرحله پایانی لیگ باشگاه های استان خوزستان، تمامیفعالیت باشگاه مقاومت سپاه حضرت ولیعصر (ع) خوزستان در بخش آقایان تعلیق شود.

مدیر تیم های باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت سپاه ولیعصر (ع) خوزستان در مسیری که قانونمند و هدفمند نباشد حرکت نمیکنیم، بیان کرد: هیات دو و میدانی در حق تیم دو و میدانی مقاومت خوزستان اجحاف بزرگی کرد، دیدگاه ها باید استانی و برای تمام شهرستان ها یکسان باشد.

وی یادآورشد: تیم های خرمشهر، مقاومت خوزستان و باغملک در سه مرحله لیگ نیز به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند که شرایط و قوانین و مقرارت برای بعضی تیم ها نرمش و چرخش خاصی داشت که توسط دایره حقوقی باشگاه مقاومت سپاه حضرت ولیعصر ع خوزستان بشدت در حال پیگیری می‌باشد،

مدیر تیم های باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت سپاه ولیعصر (ع) خوزستان هدف باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت سپاه خوزستان ایجاد انگیزه و نشاط بین جوانان خوزستانی به ویژه در مناطق محروم است

پیاهو با اشاره به اینکه تیم دو و میدانی باشگاه مقاومت خوزستان در سال 1392 با هدایت و همکاری بنده که از دونگان اسبق تیم های ملی دو و میدانی بوده ام، زیر نظر سپاه مقاومت خوزستان تشکیل شده است. گفت: این تیم از طی سالهای92 تا به الان به لحاظ رشد و ورزشکار پروری توانسته است تعداد کثیری از دوندگان خوزستانی را به جامعه ورزشی استان و کشور معرفی کند که از جمله آنان میتوان از ورزشکارانی همچون مصطفی عساکره،صادق صبحایی،عباس انصاری نیک، و صادق سیاحی  نام برد.

وی ادامه داد: این تیم در حال حاضر با مربیان کارآمدی همچون مهدی رسالت زاده و ستار جایروند در مسیر پیسرفت گامهای بسیار موثری را در حال پیمودن دارد. چرا که موفقیتهای اخیر این باشگاه گویای همه چیز است.

مدیر تیم های باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت سپاه ولیعصر (ع) خوزستان در ادامه به بخشی از افتخارات این تیم اشاره کرد و افزود: حضور در3 دوره لیگ برتر دوومیدانی کشور، اولین مدرسه استعداد یابی دوومیدانی خوزستان، کسب مقام چهارمی مسابقات بین المللی دوومیدانی داخل سالن دهه فجر، کسب مقام سوم داخل سالن کشور، حضور در لیگ طلایی امیدهای کشور و تشکیل تیم بانوان دوومیدانی استان بخشی از موفقیتهای این باشگاه می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.