اصفهان- کلیپی در فضای مجازی با عنوان حرکت ناشایست و عجیب راننده تاکسی در اصفهان منتشر شده که اذهان مردم را نگران کرده است .

مجوز فعالیت راننده خاطی تاکسیرانی اصفهان لغو می شود

مدیر عامل تاکسیرانی شهرداری اصفهان با تایید این خبر در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: در ابتدا توصیه می کنم خبرگزاری ها زیاد تحت الشعاع این فیلم قرار نگیرد و وجهه تاکسیرانی اصفهان را مخدوش نکنند چرا که موضوع اتفاق افتاده در ماجرای این کلیپ، مربوط به یک مسأله خانوادگی بوده است.

حسین جعفری افزود: خانمی که بر روی کاپوت خودروی تاکسی قرار گرفته، همسر راننده تاکسی بوده است و ماجرای آن مربوط به ۳ روز گذشته است.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه برخی عنوان کرده بودند که این اتفاق در پی تصادف تاکسی  با خانم اتفاق افتاده است، ماجرا ربطی به تصادف نداشته و فقط یک مشکل خانوادگی بوده است که در حال حاضر راننده به دلیل شکایت همسر خود در زندان به سر می برد.

مدیر عامل تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: موضوع شکایت در حال پیگیری است، ما هم پیگیری می کنیم و قطعاً در کمیته انضباطی تاکسیرانی اصفهان مجوز فعالیت راننده لغو و برخورد لازم انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: رانندگان تاکسی باید توجه کنند که تاکسی یک خودروی شخصی نیست بنابراین نباید هنگام بروز مشکلات شخصی کنترل خود را از دست بدهند و صحنه هایی را در انظار مردم به وجود آوردند که شایسته شهر و شهروندان نباشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فاطمه هستم ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
    0 0
    جداً هر مشکل خانوادگي هم پيش اومده باشه، آقاي راننده نبايد اين کار زشت رو مي کرد. چه مردهايي پيدا مي شوند...اُف