قوچان- نخستین یادواره آبروی محله گرامیداشت یاد و خاطره سه شهید پاسدار عبدالعلی اسماعیلی، شهید بسیجی امرالله پرورش و شهید ناجا محمدرضا قادری دریکی از محله‌های قوچان برگزار شد.

نخستین یادواره شهدا باعنوان " آبروی محله"در قوچان برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، ظهر سه‌شنبه و با حضور حجت الاسلام دستجردی امام‌جمعه، قامتی فرماندار و فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده شهدا و ایثارگر، جمعی از شهروندان قوچانی و به همت سپاه ناحیه قوچان نخستین یادواره آبروی محله گرامیداشت یاد و خاطره سه شهید پاسدار عبدالعلی اسماعیلی، شهید بسیجی امرالله پرورش و شهید ناجا محمدرضا قادری در منطقه باغ صفا قوچان محل زندگی این شهیدان برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان در این یادواره بابیان این مطلب که خانواده شهدا میزبان و صحنه‌گردان اصلی یادواره‌ها هستند گفت: برای نخستین بار یادواره گرامیداشت شهدا با عنوان "آبروی محله" دریکی از محله‌های قوچان برگزار شد تا قدمی برای ایجاد و پراکندن بوی شهدا در محله‌های سطح شهر انجام‌شده باشد.

وی با تأکید بر این مطلب که در آینده نیز شاهد برگزاری هرچه بیشتر و باکیفیت‌تر این‌گونه برنامه‌ها در شهرستان قوچان خواهیم بود خاطرنشان کرد: هرچه را که ما مسئولین داریم از برکت وجودی شهداست و همه شهدا نور چشمان ما هستند.

عباس فروزان مهر ادامه داد: علت انتخاب این محله برای این یادواره محله‌ای، وجود شهید امرالله پرورش به‌عنوان اولین شهید شهرستان قوچان و نیز پدر این شهید است که از شهدای زنده و جانبازان هشت سال دفاع مقدس شناخته می‌شود، اما در آینده این برنامه در محله‌های دیگر شهر و روستا نیز اجرا خواهد شد.

در پایان این مراسم مسئولین شهرستان از بازماندگان و خانواده این شهدا تجلیل به عمل آوردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.