اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی جشنواره تلویزیونی «باغ ملی» که با هدف کشف استعدادهای دیده نشده طراحی شده است، توسط هیات های داوران هر بخش مشخص شد.

اعلام اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی جشنواره «باغ ملی»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی برنامه، جشنواره تلویزیونی «باغ ملی» در حوزه های خوانندگی، عکاسی و اجرا با هدف کشف استعدادهای دیده نشده در کل کشور برگزار شد که ابتدا آثار علاقه مندان به دبیرخانه جشنواره ارسال و پس از آن آثار رسیده در اختیار هیات داوران در هر حوزه قرار گرفت تا برگزیدگان برای شرکت در مرحله نهایی جشنواره «باغ ملی» مشخص شوند.

احسان ارغوانی تهیه کننده برنامه «باغ ملی» درباره این جشنواره گفت: راه یافته گان به مرحله نهایی بعد از ماه محرم و صفر به برنامه دعوت می شوند تا با ساز و کارهایی که برای آنها مشخص شده مسابقات را برگزار کرده و نفرات برتر در هر حوزه انتخاب شوند.

وی در توضیحاتی بیان کرد: جشنواره به دلیل در خواست های مردمی و همچنین مدیران یک بار نیز تمدید شد و خدا را شکر شاهد آثار خوب و قوی در همه حوزه ها بودیم که این حجم بالا از آثار با کیفیت، کار هیات داوران برای معرفی اسامی نهایی را سخت کرده بود که نهایتا در هر حوزه ۱۵ نفر برای مرحله نهایی مشخص شدند.

اسامی راه یافته به مرحله نهایی جشنواره «باغ ملی» به شرح زیر است:

الف)عکاسی

علیرضا نصری از قزوین، علی ثنایی نامقی از تهران، امیر محمد باقریان از تهران، محسن پرچمی از ارومیه، کبری بوستانی از شیراز، شهلا مهربهشتی از اهواز، حمزه رزمی از کنارک، احمدرضا کریمی از تهران، فاطمه محمودی از ساری، حمید برات پور از کرج، سید مجید حسینی از اصفهان، میترا نیک فرجام از مشهد، مرضیه قنبری از اصفهان، نگار فروتن از شیراز، زهرا یعقوبی خرم اباد.

ب)اجرا

ایلناز آریامنش، آزاده مظفرپور، هدیه حیدری، علیرضا خدابنده، فاطمه دیوان دری، ساناز احسانی، حمید رضا محبی، محمد جواد طالبی، شقایق دریایی، زهرا گروه ای، سامان کیانفر، جواد خسروی، فائزه عقیلی، زهرا غفاری، فاطمه فراهانی.

ج)خوانندگی

سینا بهداد، امیر بژندی، محمد نوروزی، مهدی وظیفه شناس، محمد بیک محمدی، اصغر نقی آبادی، امید دشتبان نور، مهریار امیدی، سینا اوژند، هومن ظفری، آرمان صالحی، محسن جهانگیری، مجتبی شجاع، حامد میران، علی امیری.

برنامه «باغ ملی» در ماه محرم و صفر روی آنتن نمی رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.