بجستان- دادستان عمومی بجستان گفت: کانال تلگرامی مستهجن با ۳۰۰ نفر عضو در روزهای اخیردر این شهرستان شناسایی و افراد خاطی دستگیر شدند.

هشدار به خانواده ها درپی کشف کانال تلگرامی مستهجن در بجستان

سید محسن مهاجریان مقدم دادستان عمومی بجستان در گفتگوی اختصاصی با خبر نگار قدس انلاین با اعلام اینکه یک شبکه مستهجن در فضای تلگرامی در بجستان شناسایی و کشف شد، گفت: اخیرا یک کانال تلگرامی با بیش از ۳۰۰ عضو در بجستان شناسایی وکشف شد که ۳ نفر مجریان آن دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه  خانواده ها شدیدا باید مواظب استفاده فرزندانشان از فضاهای تلگرامی و مجازی باشند و آنها را تحت نظر داشته باشند، افزود: در این کانال تلگرامی ۳۰۰ نفر عضو آن افراد زیر ۱۸ سال بوده اند و علاوه بر انتشار تصاویر مستهجن و غیر اخلاقی توهین به رهبری را هم داشته اند که ۲ نفر از مدیران آن دستگیر و برایشان کیفر خواست صادر شده است.

وی افزود: تمامی اعضاء و مدیران این کانال بومی بجستان بوده و با توجه به اینکه ۵ ماه فعالیت داشته اند مستند سازی و تمامی کارهای این پرونده برای صدور حکم انجام شده است.

دادستان عمومی بجستان گفت: همچنین مغازه مکانیکی که پاتوق معتادین مواد مخدر بوده در روزهای اخیر شناسایی و به مدت سه هفته پلمپ شد و یکی از تالارهای شهر که به تعهدات خود پایبند نبوده ودر مراسمات عروسی تا دیر وقت موجبات صلب آرامش مردم را فراهم نموده پلمپ گردیده. وی افزود تالارهای شهر به لحاظ حفظ ارامش همشهریان و طبق قرار دادباید تا ساعت ۱۱ شب شام و مراسمات خود را به اتمام برسانندو عدول از این قانون پی گرد قانونی خوتهد داشت.

مهاجریان همچنین با اعلام اینکه یک پرونده تخلفاتی انتخاباتی در دستور کار می باشد گفت: در این پرونده برای ۳ نفر که به لحاظ اختلال در نظم و توهین و تمرد محکوم شده اند دادنامه صادر ولی هنوز منجر به صدور حکم نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.