سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان تاکید کرد بدنبال ثبت رکورد ۱۰۰ درصد برد در راه رسیدن به جام جهانی است.

یواخیم لوو: می خواهیم با رکورد ۱۰۰ درصد برد به جام جهانی برویم/ جانشینان خوبی برای مصدومان داریم

به گزارش قدس آنلاین، و به نقل از نشریه کیکر، تیم ملی آلمان در آستانه صعود به جام جهانی قرار گرفته است. این تیم تمامی ۸ دیدار قبلی خود را در این رقابت‌ها با برد به پایان رسانده است و با ۲۴ امتیاز در صدر قرار دارد و تنها به یک امتیاز از دو دیدار برای قطعی کردن صعود خود نیاز دارد. با این حال یواخیم لوو امیدوار است این تیم بتواند دو دیدار باقی مانده خود را نیز با برد به پایان برساند. 

تیم ملی آلمان در حالی باید به دیدار ایرلند شمالی برود که می‌داند کسب یک امتیاز از این دیدار باعث قطعی شدن صعود این تیم به جام جهانی خواهد شد. با این حال ژرمن‌ها مسوت اوزیل، مانوئل نویر، سامی خدیرا و ماریو گومز را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.

یواخیم لوو درباره شرایط تیمش گفت: متاسفم که بعضی از بازیکنان ما در این دیدار غایب هستند و نمی‌توانند در دو دیدار پایانی تیم را همراهی کنند ولی سلامتی آن‌ها خیلی مهم‌تر است و من امیدوارم خدیرا و اوزیل در همین هفته سلامتی خود را به دست بیاورند و به همین دلیل به تیم ملی دعوت نشدند.  ما بازیکنان خوبی برای جانشینی بازیکنان مصدوم خودمان داریم. تراشتگن در خط دروازه برای ما به میدان خواهد رفت و احتمال حضور سانه نیز در بازی بالاست.

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: باید رکورد خیلی خوبی در انتخابی جام جهانی داشته باشیم. ما تا الان ۸ دیدار خودمان را با برد به پایان رساندیم و باید رکورد ۱۰۰ درصد برد را از خود به جای بگذاریم. توانایی این کار را داریم. می‌خواهیم دو دیدار بعدی را نیز با برد به پایان برسانیم تا با قدرت به جام جهانی برسیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.