کرمانشاه- مدیر کل حج و زیارت استان کرمانشاه وی از صدور ۱۶۸ ویزای اربعین در استان خبر داد و گفت: زائران اربعین اخذ ویزای خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

زائران اخذ ویزای اربعین را به روزهای پایانی موکول نکنند

به گزارش قدس آنلاین، حامد دارابی در گفتگویی اظهار داشت: زائران استان‌های لرستان، همدان، کرمانشاه و کردستان ویزای اربعین  را از طریق کنسولگری عراق مستقر در کرمانشاه دریافت خواهند کرد و درخواست ما از زائران این است که فرآیند اخذ روادید را به روزهای آخر موکول نکنند.

وی با بیان اینکه امسال تردد ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار زائر اربعین حسینی از مرز خسروی پیش بینی می‌شود، افزود: تنها سامانه رسمی مورد تأیید جمهوری اسلامی ایران برای ثبت نام اربعین، سامانه سماح است.

دارابی بیان کرد: ویزای اربعین تا از زمان صدور به مدت سه ماه اعتبار دارد اما مهلت مجاز برای اقامت زائران ایرانی در عراق یکماه است.

مدیر کل حج و زیارت استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اعزام زائران اربعین از اواخر ماه صفر آغاز می‌شود، گفت: ۱۷ دفتر مجاز زیارتی در استان کرمانشاه داریم.

وی از صدور ۱۶۸ ویزای اربعین در استان کرمانشاه از تاریخ ۲۷ شهریور خبر داد و یادآور شد: زائران اربعین اخذ ویزای خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.