یزد- نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: رضایت مردم از فعالیت‌های نیروی انتظامی نقش بسیار مهمی دارد و اخلاق خوب ماموران باعث رضایت بیشتر فعالیت‌ها یشان می شود.

رضایت مردم از فعالیت‌های نیروی انتظامی بسیارمهم است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی استان یزد که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی باید به عنوان فرصت خوبی در زمینه ارائه گزارش عملکرد این نهاد به مردم مورد استفاده قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: فعالیت‌های نیروی انتظامی باید سبقه خدایی خود را داشته باشد البته همه کارهایی که صورت می‌گیرد به این صورت نیست که رضایت همه افراد را ایجاد کند و ممکن است حتی برای برخی سبب نگرانی باشد ولی برای امنیت جامعه لازم و ضروری  است و این اقدامات باید تنها برای جلب رضایت خداوند انجام شود.

وی افزود: زمانی که انسان کارها و فعالیت‌های خود را با نیت خدایی و برای جلب رضایت پروردگار انجام دهد قطعا خداوند هم بهترین نتیجه را برای این کار در نظر می‌گیرد و انسان هم با آرامش بسیار فعالیت بیشتری می‌کند.

ناصری گفت:  وظایف نیروی انتظامی متنوع و حساس است و یکی از مسائلی که در رضایت مردم از فعالیت‌های نیروی انتظامی نقش بسیار مهمی دارد، اخلاق خوبی است که ماموران باید داشته باشند، هرچه اخلاق بهتر باشد رضایت از فعالیت‌ها هم افزایش پیدا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: پیشگیری از وقوع جرم باید در اولویت قرار گیرد وموارد بسیار متعددی وجود دارد که افراد متخلف به واسطه برخورد با یک فرد با اخلاق که اقدام به نصحیت آنها کرده توبه کرده‌اند و حتی در راه انقلاب به شهادت هم رسیده‌اند. البته در مقابل هم نمونه‌هایی وجود داشته که برخی افراد به دلیل اخلاق و رفتار نامناسبی که مشاهده کرده‌اند به اعتقاداتشان هم پشت کرده‌اند و به خلاف و اقدامات ناپسند کشیده شده‌اند.

در ادامه این دیدار فرمانده انتظامی استان یزد اظهار داشت: خوشبختانه استان یزد در سال‌های اخیر شاهد رشد تمام شاخص‌های امنیت بوده و یکی از مهمترین دغدغه‌هایی که مردم دارند، بحث مواد مخدر است که نیروی انتظامی هم با جدیت تمام در ارتباط با مبارزه با مواد مخدر و قاچاق آن وارد عمل شده و هر سال شاهد رشد میزان کشفیات مواد مخدر در استان یزد هستیم.

سردار ایرج کاکاوند گفت: در شش ماهه نخست امسال ۲۳ تن مواد مخدر کشف شده و تعداد قابل توجهی از قاچاقچیان هم در ارتباط با این عملیات‌ها دستگیر شدند.

وی افزود: در بحث جرایم هم خوشبختانه وضعیت بسیار پایداری داریم و در تلاش هستیم که جرایم نسبت به گذشته هر روز کمتر شود تا مردم با آرامش خاطر بسیار بیشتری نسبت به قبل زندگی کنند، به ویژه اینکه الان هم شاخص‌های امنیتی در استان یزد بسیار خوب است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.