یزد - فرمانده انتظامی استان یزد گفت: دراستان یزد امنیت بالایی حاکم می باشد و در حاضر تعاملی خوبی بین تمام دستگاههای اجرایی استان است شاخص‌های امنیتی استان در سطح بالایی قرارگرفته است.

شاخص‌های امنیتی استان یزد درسطح بالایی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار ایرج کاکاوند صبح شنبه در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهارداشت: در شش ماه نخست سال جاری در موضوع مواد مخدر شاهد افزایش ۴۵ درصدی کشف مواد مخدر در استان هستیم که بر همین مبنا بالغ‌بر ۲۳ تن انواع مواد مخدر کشف‌شده و در بخش تصادفات ضمن توجه به امر آموزش و آگاه‌سازی مردم در رابطه با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی شاهد کاهش هفت‌درصدی درمجموع تصادفات در سطح استان بودیم.

وی افزود: کشفیات مواد مخدر در استان در ۶ماهه سالجاری ۴۵درصد رشد داشته و در موضوع کشف کالای قاچاق در شش ماه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته شاهد افزایش شش‌درصدی در حوزه کشف کالای قاچاق بودیم .

فرمانده انتظامی استان درخصوص اقدامات پلیس استان درحوزه فضای مجازی گفت: در حوزه فضای مجازی و مقابله با جرم‌هایی که دراین فضا انجام شده و در سال جاری شاهد افزایش کشف جرائم فضای مجازی هستیم که این نشان از هوشیاری کامل پلیس برای تأمین امنیت در این حوزه دارد.

کاکاوند خاطر نشان ساخت: درمجموع با رصد اقداماتی که در سال‌های گذشته و در نیمه نخست سال جای صورت گرفته است می‌توانیم به این موضوع برسیم که سطح امنیت اجتماعی و اخلاقی در استان یزد بالا رفته است که این مهم در سایه تعامل همه دستگاه‌های امنیت ساز استان به وجود آمده است که بخش قابل‌توجهی از آن در سایه خدمات نیروی انتظامی استان یزد محقق شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.