کرمان -فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اعلام کرد: در ماموریت جدید به سپاه ایجاد گشت هایی به عنوان گشت محله محور داده شده است که به دو صورت پیاده بدون سلاح و سواره با حکم وسلاح ابلاغ شده است.

ایجاد گشت محله محور از ماموریتهای جدید سپاه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، سردارغلامعلی  ابوحمزه در نشست تعاملی با رئیس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از معاونان دادگستری که در محل سالن کنفرانس شهید بهشتی دادگستری برگزار شد، اظهار داشت: اقتدار دستگاه قضائی جلوی سوء استفاده بسیاری از افراد و مفاسد اقتصادی را گرفته است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: مجموعه ای که بیشترین نقش در تامین امنیت جامعه را دارد، تشکیلات قضایی سطح استان است که با قاطعیت پی گیر پرونده های قضایی است.

سردار ابوحمزه تاکید کرد: باید تعامل بین سپاه و بسیج و مجموعه دادگستری ایجاد شود تا از ظرفیت ها بیش از پیش استفاده کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در بحث نیروی انسانی یک ارتباط تناتنگ و معنا داری بین سپاه و دادگستری وجود دارد و نیاز است در جهت کیفی سازی از نظرات آنان استفاده کرد.

سردار ابوحمزه در پایان تصریح  کرد: در ماموریت جدید به سپاه ایجاد گشت هایی به عنوان گشت محله محور داده شده است که به دو صورت پیاده بدون سلاح و سواره با حکم وسلاح در محدوده حوزه های مقاومت و در جهت بکارگیری مردم بسیجی ابلاغ شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.