اصفهان- نایب رئیس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تذکر ۱۰ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان مبنی بر خودداری از عمل به تغییرات مندرج در ساختار سازمانی ابلاغی وزارت کشور را به شهردار اصفهان اعلام می‌کنم.

تذکر ۱۰ عضو شورای شهر به شهردار اصفهان برای توقف تغییرات

به گزارش قدس آنلاین، مهدی مزروعی ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: تذکر ۱۰ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان مبنی بر خودداری از عمل به تغییرات مندرج در ساختار سازمانی ابلاغی وزارت کشور را به شهردار اصفهان اعلام می‌کنم.

وی افزود: با توجه به اینکه موضوع ساختار جدید سازمانی شهرداری اصفهان، اساسنامه، عنوان و تعداد سازمان‌های و مؤسسات وابسته به آن در شورای اسلامی شهر اصفهان در حال بررسی بوده و منتج به اخذ تصمیم نهایی نشده است، به شهردار اصفهان تذکر داده می‌شود که پیش از اتخاذ تصمیم نهایی و ابلاغ آن از هرگونه اعمال تغییرات یا عمل به ساختار جدید خودداری کند.

نایب رئیس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مستنداً به مفاد ماده ۸۳ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، شهردار اصفهان باید ترتیبی اتخاذ کند که مفاد این تذکر رعایت شود.

وی خاطرنشان کرد: فریده روشن، شیرین طغیانی، نصیر ملت، کوروش خسروی، پورمحمد شریعتی‌نیا، کوروش محمدی، مهدی مقدری، مهدی مزروعی، عباسعلی جوادی و امیراحمد زندآور از امضاکنندگان این تذکر هستند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.