ماجرای برخورد حجت الاسلام قرائتی با آقای نمازی مشهور به «آقای دوربینی» در دو روز گذشته و دور کردن وی از مقابل دوربین سیما، بحث‌های گوناگونی را بویژه در فضای مجازی پدید آورد.

خاطره ای جالب از برخورد با کارمند صدا و سیما

قدس آنلاین: ماجرای برخورد حجت الاسلام قرائتی با آقای نمازی مشهور به «آقای دوربینی» در دو روز گذشته و دور کردن وی از مقابل دوربین سیما، بحث‌های گوناگونی را بویژه در فضای مجازی پدید آورد.

پس از این ماجرا، یک تهیه کننده برنامه تلویزیونی در گفت و گو با قدس آنلاین خاطره‌ای از حجت الاسلام قرائتی نقل کرد که حاوی درس ارزشمندی از این روحانی متقی و شجاع در پذیرش خطای سهوی خود است.

وی می‌گوید: یکی از کارمندان استودیوی ما، همواره می‌گفت، عذر آقای قرائتی رو بخواه برنامه نیاد! که به او گفتم چرا این قدر با ایشون لجی و می‌خواهی برنامه نیاد؟ در پاسخ گفت: به خاطر اینکه چند بار جواب سلام من رو نداده!

وی ادامه می‌دهد: پس از پایان یکی از برنامه ها و هنگام خروج آقای قرائتی از استودیو، با نشان دادن اتاق همکارم، موضوع دلخوری‌اش را به ایشان مطرح کردم. آقای قرائتی برگشتند و از همان بریدگی شیشه سرشان را پایین آوردند و گفتند؛ آقا! شما ظاهراً از من ناراحتی، چرا؟

همکارم نیز از اتاق بیرون آمد و به نظرم غیرمتواضعانه گفت: «بله، من سه بار در این سال‌ها به شما سلام کرده‌ام و جواب نداده‌اید؛ یک بار سال ۷۶ در فلان جا، یک بار سال ۸۰ در فلان جا، یکبار هم سال ۸۳ فلان جا» و جاها و زمان‌ها رو دقیق گفت!

آقای قرائتی گفت: «آقا من معذرت می‌خواهم، خیلی‌ها این موضوع را به من گفته‌اند، اما خدایی من قصد جواب ندادن ندارم، اما اصلاً متوجه نیستم و نمی‌دانم فکرم کجاست؟ حالا هم؛ سلام علیکم، سلام علیکم، سلام علیکم، از من راضی شدی؟ »

این تهیه کننده برنامه‌های تلویزیونی با بیان اینکه «همکارم نیز پس از عذرخواهی حاج آقا قرائتی، عذر ایشان را پذیرفت، » ادامه می‌دهد: از درِ ساختمان که بیرون آمدیم؛ آقای قرائتی خیلی از من تشکر کرد که این گله را به ایشان منتقل کرده‌ام و گفت: «خدا عاقبتمان رو به خیر کند، یک جواب سلام ندادیم، این آقا با ذکر سال و مشخصات یادش بود، بقیه کارها، دیگر چی می‌شود؟ بعد فکری کرد و گفت: امام سجاد(علیه السلام) در یک دعایی می‌فرماید: «و من ایدی الخصماء غداً من یخلصنی! و فردای قیامت از دست طلبکارها چه کسی مرا می‌رهاند! »

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.