قوچان- رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان از رشد ۵۰ درصدی تشکیل پرونده و صدور مجوز در باشگاه‌های ورزشی خصوصی قوچان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

رشد ۵۰ درصدی مجوز باشگاه‌های خصوصی ورزشی قوچان

به گزارش قدس آنلاین، رضا محمدیان عصر پنج‌شنبه به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش در جمع خبرنگاران بابیان این مطلب که ۳۶ هیأت ورزشی در سطح قوچان در حال فعالیت است گفت: هیأت‌های فوتبال، کاراته، بسکتبال، کبدی، وزنه‌برداری و تنیس روی میز از فعال‌ترین‌ هیأت های اداره ورزش و جوانان این شهرستان هستند که باید برای موفقیت و پیشرفت برنامه‌ریزی داشته باشند.

وی با اشاره به این مطلب که در جامعه به ورزش به‌عنوان اولویتی مهم نگاه نمی‌شود بیان کرد: ورزش می‌تواند نگاه جامعه شهری و روستایی را تغییر دهد.

رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان با یادآوری این مطلب که ۱۲ باشگاه ورزشی خصوصی در سطح قوچان اقدامات اولیه دریافت مجوز را انجام داده‌اند تصریح کرد: ۴هزار و ۳۰۰ ورزشکار در سطح شهرستان سازمان‌دهی شده است که در سه ماه گذشته برنامه‌هایی همچون صعودهای کوهنوردی، برگزاری لیگ‌های مختلف ورزشی، اعزام به مسابقات داخلی و خارجی، کلاسهای آموزشی و ... انجام‌شده است.

وی بابیان اینکه دریافت مجوز باشگاه‌های خصوصی در قوچان با رشد ۵۰ درصدی روبرو بوده است خاطرنشان کرد: تعداد باشگاه‌های ورزشی خصوصی ۲۴ باشگاه است که تمام باشگاه‌های بدون مجوز مراحل اولیه و تشکیل پرونده خود را انجام داده‌اند.

رضا محمدیان به برنامه‌های صعود هیأت کوهنوردی شهرستان به قله‌های داخلی و خارجی اشاره و تصریح کرد: ازجمله صعودهای این هیأت می‌توان به صعود به قله آراگاتس ارمنستان، علم‌کوه، سبلان و بام ایران از قله‌های ۴ هزار و ۹۰ متری اشاره کرد.

وی به استقبال بسیار خوب مردم و مسئولین از ۱۱ ورزشکار قهرمان آسیایی و جهانی قوچانی از ابتدای سال تاکنون اشاره و اظهار داشت: طی سه‌ماهه گذشته تعداد اعزام انفرادی و گروهی ورزشکاران قوچانی به مسابقات داخلی، استانی، آسیایی و بین‌المللی ۴۰ اعزام بوده است.

رئیس ورزش و جوانان قوچان به تحویل نهایی استادیوم ۵ هزارنفری سردار شهید شوشتری به اداره ورزش و جوانان قوچان اشاره و گفت: این ورزشگاه هم‌اکنون آماده برگزاری مسابقات است و آمادگی داریم مدیریت آن را به هر ارگان و شخصی که صلاحیت لازم را داشته باشد واگذار نماییم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.