بجنورد- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی از تخصیص ۴۳ میلیارد تومان اعتبار برای محور بجنورد به جنگل گلستان خبر داد.

ابلاغ و تخصیص ۴۳میلیارد تومان اعتبار برای محور بجنورد به گلستان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدحسین علی نیا در جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی و ایمنی راه های استان با بیان این که تکمیل محور بجنورد به جنگل گلستان یکی از پروژه های اولویت دار استان است، گفت: با پیگیری های به عمل آمده مبلغ ۴۳ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافت.

وی افزود: این اعتبار در قالب اسناد خزانه است که طی دو ماه آینده به پیمانکاران پرداخت خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی با اشاره به تکمیل شدن حدود ۳۰ کیلومتر دیگر از این محور تصریح کرد: با نصب علائم و خط کشی آن، جاده مذکور قبل از اجرای طرح زمستانه زیر بار عبور خواهد رفت.

علی نیا در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی میزان سفرها در استان طی ۶ ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، گفت: متاسفانه میزان تلفات در مدت مذکور ۱۴ درصد افزایش یافت.

وی به تشریح اقدامات انجام شده در خصوص اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز، نصب علائم، خط کشی و تامین روشنایی محورهای استان پرداخت و از راکبان وسائط نقلیه خواست به رعایت قوانین راهنمایی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.