نمایشگاه اختصاصی بازرگانی و صنعتی ایران در ترکیه، فردا با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل نمایشگاه‌های بین المللی استانبول گشایش می‌یابد.

افتتاح نمایشگاه اختصاصی بازرگانی-صنعتی ایران در استانبول

به گزارش قدس آنلاین به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، نمایشگاه اختصاصی بازرگانی و صنعتی ایران روز چهارشنبه با حضور محمد شریعتمداری و وزیر اقتصاد ترکیه به عنوان دو نماینده ویژه رییس جمهوری و رؤسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ترکیه ،افتتاح می‌شود.

گشایش این نمایشگاه تخصصی در جهت توسعه روابط همه جانبه کشورمان با ترکیه و با هدف معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های ایران در حوزه صنعتی، بازرگانی و اقتصادی، برنامه ریزی شده است که پس از یک وقفه ۱۲ ساله، اقدامی مهم به شمار می‌رود.

در این نمایشگاه بخش پتروشیمی، صنایع ساختمانی، صنعت خودرو، گردشگری و ایرانگردی، توانمندی‌های خود را عرضه می کنند و علاوه بر این، دو منطقه آزاد صنعتی و تجاری ماکو و انزلی نیز به معرفی ظرفیت‌های موجود خود در این مناطق برای سرمایه گذاری خواهند پرداخت.

نمایشگاه اختصاصی بازرگانی و صنعتی ایران در استانبول، با حضور ۸۵ شرکت و مؤسسه ایرانی و در فضایی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع برپا می‌شود و  به مدت چهار روز از ساعت ۱۰ تا ۱۸ برای بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.