کاپیتان تیم ملی فوتبال ایتالیا تاکید کرد این تیم باید در مرحله پلی آف سهمیه جام جهانی را کسب کند.

بوفون: بخاطر سابقه ایتالیا باید به جام جهانی صعود کنیم/ من بهتر از دیگر دروازه‌بان ها نیستم

به گزارش قدس آنلاین، بعد از پایان مرحله گروهی رقابت های جام جهانی در منطقه اروپا، ۸ تیم ایتالیا، کرواسی، سوئد، ایرلند شمالی، جمهوری ایرلند، دانمارک، یونان و سوئیس به پلی آف راه پیدا کردند و لاجوردی پوشان باید در این مرحله برابر سوئد در دو بازی رفت و برگشت به میدان بروند. 

جان لوئیجی بوفون درباره شانس صعود ایتالیا به چام جهانی گفت: صعود به جام جهانی برای من و تمام اعضای تیم ملی ایتالیا یک هدف است و همه دوست داریم تیم بتواند به این رقابت ها راه یابد. پلی آف همیشه رقابت های نزدیک و حساسی است ولی ما باید به خاطر تاریخ و سابقه خودمان در جام های جهانی به این رقابت ها راه یابیم. بازی با سوئد یکی از حساس ترین بازیها در این مرحله است. سوئد تیمی است که فوتبال با برنامه و خوبی بازی می کند. باید در بهترین شرایط خودمان قرار داشته باشیم تا بتوانیم برنده این دیدار شویم.

بوفون درباره انتخاب به عنوان بهترین دروازه بان سال جهان گفت: وقتی به سن و سال من می رسید، بیشتر به فکر رکوردها هستید و افتخارات شخصی. من هم خیلی خوشحال هستم که توانستم در ۲۰ سال فوتبال به افتخارات زیادی دست یابم. رسیدن به این عنوان در سالهای پایانی فوتبال من لذت دیگری دارد و اهمیت زیادی برای من دارد. البته اینکه من به عنوان بهترین دروازه بان انتخاب شدم به این معنا نیست که حتما بهتر هستم. من خودم ممکن است انتخاب دیگری د اشته باشم. در هر صورت این یک انتخاب بود و من از تمام کسانی که به من رای دادند تشکر می کنم.

جان لوئیجی بوفون پیشتر اعلام کرده بود بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ دستکش هایش را آویزان خواهد کرد و از فوتبال خداحافظی می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.