سرمربی تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز از شاگردانش خواست شکست در دربی را فراموش کنند و به فکر دیدارهای آتی باشند.

در تمرین استقلال بعد از باخت به پرسپولیس چه گذشت؟

به گزارش قدس آنلاین، تمرین تیم فوتبال استقلال یک روز پس از شکست در دربی 85 از ساعت 11:30 امروز (جمعه) در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی آغاز شد. 

* همه بازیکنان استقلال با چهره ناراحت در تمرین حضور یافتند و زمانی که شفر متوجه ناراحتی آنها شد سعی کرد با تک‌تک شاگردانش جداگانه صحبت کند. او ابتدا با میلاد زکی‌پور و سپس با فرشید باقری و امید ابراهیمی جداگانه صحبت کرد. در ادامه شفر همه بازیکنان را در وسط زمین جمع کرد تا با آنها صحبت کند.

سرمربی آلمانی استقلال در جمع شاگردانش گفت: همه ما از شکست مقابل پرسپولیس ناراحت هستیم و می‌دانیم که این باخت خیلی تلخ است، اما به نظر من بهتر است شکست را فراموش کنید. همه با هم شکست خوردیم و همه باهم باید جبران کنیم. هواداران از ما راضی بودند و ما باید کاری کنیم که آنها خوشحال شوند. ما دربی برگشت را هم داریم و می‌توانیم در آن بازی جبران کنیم.  

شفر در ادامه صحبت‌هایش به بخش‌های فنی دربی اشاره و نکاتی را به شاگردانش گوشزد کرد. 

* بازیکنانی که برابر پرسپولیس بازی کرده بودند تمرین ریکاوری را انجام دادند، اما سایر بازیکنان زیر نظر شفر به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند. شفر به قدری روی تمرینات تاکتیکی جدی بود که اجازه نمی‌داد بازیکنی بی‌دقت باشد و یا اشتباهی کند. او با انگیزه بسیار زیاد با شاگردانش صحبت می‌کرد و  هر نکته‌ای بود به آنها می‌گفت. 

* بازیکنانی که برابر پرسپولیس به میدان رفته بودند، مدام درباره دربی صحبت می‌کردند.

* امید نورافکن که به خاطر مصدومیت دربی را از دست داده بود، امروز به تمرین اختصاصی پرداخت. 

* هواداران کمی در تمرین استقلال حاضر بودند. یکی از آنها بنر حمایتی از آبی‌پوشان مقابل رختکن نصب کرد که روی آن نوشته شده بود: «بچه‌ها فدای سر تک تک‌تان، تا ابد پشت تیم‌مان هستیم».

* روزبه چشمی ناراحت‌ترین بازیکن استقلال بود، به طوری که بارها به ناراحتی سرش را تکان می‌داد. 

* در حالی که  دربی 85 روز گذشته برگزار شد، تمام مسیرهای منتهی به ورزشگاه پر از کیسه زباله‌هایی بود که تماشاگران در اطراف ورزشگاه انداخته بودند. همین مسئله نمای زشتی به مجموعه ورزشی آزادی داده بود. 

به گزارش تسنیم، تیم استقلال سه‌شنبه هفته پیش رو در هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف نفت تهران خواهد رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.