گناباد-رئیس شورای اسلامی کاخک گناباد گفت: بقعه امام زاده سید محمد عابد(ع) کاخک به دلیل نبود طرح جامع در حال تخریب است.

   چهارمین زیارتگاه رضوی کشور در حال تخریب است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام حمید مقیمیان با اعلام این مطلب گفت: امامزاده کاخک گناباد هنوز طرح جامع گسترش ندارد و برای انجام این طرح در پیچ و خم های اداری گیر کرده ایم وحتی زیرساخت ها برای زائرسرای این بقعه نیز مهیا نشده است.

وی ادامه داد: بخش زیادی از درآمد اداره موقوفات گناباد از محل وقف هایی می باشد که در بخش کاخک است ولی این اداره در گنابادمستقر شده و فقط برای اجرای برنامه ها از این بقعه استفاده می شود.

عضو هیئت امنای امام زاده کاخک افزود: امام زاده سلطان محمدعابد(ع) به عنوان بقعه شاخص استان هم مطرح است ولی برنامه ای برای گسترش و کارهای عمرانی آن وجود ندارد به صورتی که امروز شاهد آن هستیم کاشی های قسمتی از امامزاده ریزش کرده و زائر سرای آن نیز باتوجه به این که به بخش خصوصی واگذار شده است اما زیرساخت های لازم جهت ارائه خدمت به زائران این امام زاده در طول سال را ندارد.

مقیمیان تصریح کرد: گردشگری می تواند ایجاد اشتغال در جامعه داشته باشد و گره های زیادی را باز نماید لذا مسئولین نباید فقط به قنات قصبه به عنوان اثرجهانی و گردشگری نگاه کنند. گردشگری زیارت در استان ها و کشورهای دیگر توانسته جایگاه خود را پیداکند و زمینه اشتغال زایی فراوانی داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.