کرج- مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان البرز گفت: با فعال شدن ۷ انجمن صنفی ساختمانی در این استان کارگران حقیقی ساختمانی شناسایی و تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند.

برقراری بیمه کارگران ساختمانی در البرز با فعال شدن ۷ انجمن صنفی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اسماعیل خلیلی اظهارکرد: اقدامات خوبی در استان البرز درجهت ساماندهی کارگران ساختمانی با همکاری این اداره کل وتامین اجتماعی استان صورت گرفته است و به صدور کارت هوشمند و برقراری بیمه برای آنها منتهی شده است.

وی افزود: شناسایی کارگران حقیقی واجد شرایط برای بهره مندی از بیمه یکی از برنامه های این اداره کل در سال جاری بوده که خوشبختانه به نتایج خوبی رسیده است.

خلیلی با اشاره به حوادث ناشی از کار گفت: مصدومیت ویا فوت حتی یک کارگر در حوادث ناشی از کار برای ما بسیار تاثر برانگیز وضایعه جبران ناپذیری است وباید تا جایی که امکان دارد با رعایت اصول ایمنی و حفاظتی در واحدهای صنعتی، تولیدی وساختمانی از این حوادث جلوگیری شود.

مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان البرز از کاهش چشمگیرحوادث ناشی از کار در سال ۹۵ در استان  خبرداد وگفت: این مهم با رعایت اصول ایمنی، به کارگیری مسئولین ایمنی در واحدهای تولیدی وکارگاهها و آموزش های لازم رقم خورده است.

وی خاطر نشان کرد: اداره کل تعاون، کارورفاه استان البرز  با ۱۸ بازرس کار در تعداد کثیری از واحدهای تولیدی وصنعتی استان فعالیت ونظارت بر اصول ایمنی وحفاظتی را انجام می دهد و همواره با اجرای مدل خودبازرسی ونظارت مستمر بازرسان کار بر موارد ایمنی در واحدهای تولیدی با تمام توان درجهت کاهش حوادث ناشی از کار قدم برداشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.