بجنورد- رئیس ستاد یوم الله ۱۳آبان خراسان شمالی از حضور سردار سنایی راد؛ معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یوم الله سیزده آبان در بجنورد خبرداد.

سردار سنایی سخنران ۱۳آبان بجنورد خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی سالاری، در نشست کمیته اجرای مراسم ستاد یوم الله سیزده آبان استان، از معرفی سخنرانان مراکز شهرستانها و مرکز استان خبر داد و گفت: با هماهنگی های به عمل آمده، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان سخنران مراسم محوری مرکز استان در بجنورد حضور خواهند یافت.

وی افزود: حضور مردم ایران در تمامی راهپیمایی‌ها بیانگر این است که همواره برای حفظ نظام ایستاده‌اند و با هوشیاری کامل در مواقع حساس از نظام و انقلاب دفاع می‌کنند و این بار هم مردم عاشورایی در جای جای کشور پاسخ بلاهت های رئیس جمهور گستاخ شیطان بزرگ را خواهند داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی و تأکید شورای محترم نگهبان که  ۱۳ آبان ماه‌ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، افزود: باید این روز به یک نماد فراگیر برای مبارزه با زیاده خواهی مستکبرین تبدیل شود هرچند روز دانش آموز هم نامیده شده است.

وی اظهار کرد: راهپیمایی سیزده آبان مرکز استان ساعت ۹صبح از میدان شهید بجنورد آغاز و به سمت میدان حضرت قائم(عج) (بازرگانی) ادامه خواهد داشت.

در ادامه هر یک از اعضای جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در راستای برگزاری هرچه مطلوب مراسم یوم الله سیزده آبان مرکز استان ارائه دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.